شناسهٔ خبر: 21504756 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد؛

برگزاری راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه در واکنش به سخنان ضدایرانی ترامپ

گروه سیاست و اقتصاد: طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پس از اقامه نمازجمعه این هفته در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، راهپیمایی در مشهد، همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نماز جمعه این هفته مشهد مقدس، فردا، 31 شهریورماه در حرم مطهر رضوی به امامت آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، اقامه خواهد شد.
گفتنی است، خطبه‌های نماز جمعه بعد از اذان ظهر در رواق‌های امام خمینی(ره)، دارالمرحمه، دارالزهد، دارالعباده، دارالسیاده، دارالذکر، شیخ بهائی، دارالولایه، دارالحکمه، دارالاجابة، دارالحجه، شیخ طوسی، شیخ حر، راهروی دارالهدایه، دارالقرآن، رواق شبستان گرم و علوی مسجد گوهرشاد، صحن های آزادی، هدایت و دیگر صحن های حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.
همچنین، تلاوت قرآن کریم و اذان این هفته را رضا گلشاهی بر عهده دارد و طول خطبه های نماز جمعه حدود ۴۰ دقیقه است که با اقامه نماز جمعه و سپس نماز عصر به امامت آیت‌الله علم‌الهدی به پایان می‌رسد.
یادآور می‌شود، طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پس از اقامه نمازجمعه این هفته در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، راهپیمایی در مشهد، همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما