شناسهٔ خبر: 21504730 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه نقش زن در دفاع مقدس برپا می شود

صاحب‌خبر -

مینو اصلانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بتوانیم نقش زنان در آن دوران را به جوانان و نوجوانان بازگو کنیم و به همین منظور نمایشگاهی برای معرفی بیشتر دستاوردهای این دوران و نشان دادن این نقش زنان برپا می شود.
وی اظهار داشت: نمایشگاه نقش زنان در دفاع مقدس در سراسر کشور با موضوع دفاع مقدس انجام می شود و در هر نمایشگاه 50 قطعه عکس و مطلب محتوایی درباره دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود.
اصلانی با بیان اینکه روی عکس ها و مطالب محتوایی کارهای پژوهشی انجام شده است، اضافه کرد: قرار است این نمایشگاه ر 22 ناحیه استان تهران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برای بازدید عموم برپا شود.
وی خاطرنشان کرد: در کنار برنامه افتتاح نمایشگاه ها، برپایی غرفه های نقاشی و داستان های قرآنی و دستاوردهای دوران دفاع مقدس پیش بینی شده است تا کودکان با دستاوردهای این دوران بیشتر آشنا شوند.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ادامه تجلیل از خانواده های شهدا و مدافعان حرم در طول هفته دفاع مقدس در 500 شهرستان را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس توسط بسیج جامعه زنان کشور عنوان کرد و افزود: برنامه تجلیل از خانواده ها به خود شهرستان ها واگذار شده است.
اصلانی ادامه داد: همچنین در 18 هزار پایگاه مقاومت بسیج سراسر کشور برپایی مسابقات فرهنگی، سخنرانی و مشاوره در رابطه با دفاع مقدس برای نونهالان و جوانان را خواهیم داشت و هر پایگاه برنامه های ویژه ای برای این هفته برگزار خواهند کرد.
اکنون 9 میلیون زن بسیجی عضو سازمان بسیج جامعه زنان کشور هستند که فعالیت ها و برنامه های متنوعی در ایام مختلف در سراسر کشور اجرا می کنند.
اجتمام ** 7268 ** 1418
خبرنگار: مهناز بیرانوند ** ناشر: مریم برزآبادی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*

نظر شما