شناسهٔ خبر: 21504700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه استان سمنان

همایش شیرخوارگان حسینی در 150 منطقه شهری و روستایی در سراسر استان سمنان به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی طالب بیدختی مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در استان سمنان گفت : همایش شیرخوارگان حسینی در 150 منطقه شهری و روستایی در سراسر استان سمنان به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه بالغ‌بر 6 هزار دست لباس برای کودکان شش‌ماهه دوخته‌شده و در سراسر استان توزیع‌شده است افزود: در برخی از شهرستان‌ها نیز با بهره‌گیری از ظرفیت خیران لباس علی‌اصغر (ع) دوخته‌شده است.

 

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در استان سمنان با تأکید بر اینکه این مراسم به‌صورت هم‌زمان رأس ساعت 8 و 30 دقیقه روز جمعه برگزار می‌شود اذعان کرد: پیش‌بینی می‌شود جمعیتی بیش از 80 هزار نفر در این همایش حضور یابند.

 

وی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان گرمسار به‌صورت متمرکز در محل سالن ورزشی شهید باهنر برگزار می‌شود تصریح کرد: این همایش در شهرستان شاهرود در محل مهدیه اعظم و در دامغان نیز در محل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود.

 

بیدختی تصریح کرد: تلاوت قرآن، مداحی، قرائت نذر نامه از دیگر برنامه‌های این همایش بزرگ است و تربیت کودکان ایرانی از زمان قنداقی به‌عنوان سربازان امام زمان (عج) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.


انتهای پیام / ه


همایش شیرخوارگان حسینی در استان سمنان برگزار می شود

نظر شما