شناسهٔ خبر: 21504698 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری

دومین تظاهرات سراسری فرانسویان بر ضد اصلاحات اقتصادی دولت این کشور برپا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛  این تظاهرات به دعوت اغلب سندیکاهای کاری و کارگری و کارمندی از جمله سندیکای بزرگ CGT(س ژ ت) از صبح امروز در شهرهای بزرگ فرانسه برپا شد و هم اکنون نیز در پاریس از میدان مون پارناس تا میدان ایتالی در جریان است.
صدها هزار تن از مردم فرانسه و کارگران این کشور حاضر در تظاهرات امروز خواهان توقف اصلاحات قانون کار توسط دولت هستند چرا که معتقدند این اصلاحات به نفع کارفرمایان و سرمایه داران است. در عوض دولت می گوید برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی این کار باید انجام شود.
همزمان با این تظاهرات اعتصابهای گسترده ای در شبکه های سراسری راه آهن، بخش های آموزشی و دیگر بخش های دولتی و خصوصی از چند روز پیش آغاز شده است.
دولت اعلام کرده لایحه اصلاحی قانون کار را فردا 22 سپتامبر در شورای وزیران به تصویب می رساند.
دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری دومین آزمون مکرون در برابر سندیکاهای کارگری


نظر شما