شناسهٔ خبر: 21504559 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مهاجری: شانس قرار گرفتن بین سه تیم اول را داریم/ نیاز به تمرکز بیشتر مقابل تراکتورسازی داریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده ابراز امیدواری کرد تیمش در این فصل در بین سه تیم برتر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی حضور یافت و اظهار کرد: امیدواریم فردا( جمعه) بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم. امیدوارم بتوانیم مقابل تراکتورسازی نتیجه خوبی بگیریم زیرا این تیم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد که باعث می‌شود کار ما سخت شود.

او درباره دیدار جام حذفی دو تیم بیان کرد: جام حذفی شرایط خاص خود را داشت. ما در زمان مناسبی توانستیم به تراکتورسازان گل بزنیم و به مدت ۳ دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم و نتیجه را واگذار کردیم. تراکتورسازی همیشه تراکتورسازی است و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند. باید با تمرکز مقابل شاگردان گل‌محمدی قرار بگیریم.

سرمربی پدیده درباره جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی و هدف‌گذاری این تیم در پایان لیگ هفدهم بیان کرد: باتوجه به جایگاه‌مان نیازمند ۳ امتیاز در این دیدار هستیم اما تلفیق جوانان و بانجربه‌های تراکتورسازی کار ما را سخت می‌کند. هدفگذاری باشگاه این است که در یکی از رتبه‌های اول تا ششم قرار بگیریم اما ما شانس این را داریم که حتی جزو سه تیم اول باشیم اما باید سعی خود را انجام دهیم.

مهاجری هم‌چنین درباره پیشرفت فوتبال ایران گفت: جوانگرایی و رقابت سالم تاثیر خود را بر روی لیگ گذاشته است. این جوانگرایی منطقی باعث شده تیم ملی خوبی نیز داشته باشیم و لیگ جذابی را شاهد باشیم.

او درباره مشکلات سخت‌افزاری فوتبال ایران و هم‌چنین افتتاح ورزشگاه امام رضا توضیح داد: ما مربی در سطح  A آسیا هم داریم ولی او دغدغه‌های زیادی دارد ک همین باعث می‌شود نتوانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. باید امکانات در اختیار مربیان قرار بگیرد تا آن‌ها بتولانند نتایج درخشانی را بدست ‌آورند. هم‌چنین شما دیدید که برای یک دیدار دوستانه حدود ۱۵هزار نفر به این استادیوم آمدند پس قطعا بازی‌های رسمی و مهم باعث می‌شود افراد بیشتری از فوتبال مشهد استقبال کنند.

نظر شما