شناسهٔ خبر: 21504028 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازی با تراکتورسازی همیشه جذاب است

مهاجری: برای اینکه به تراکتورسازی نبازیم، تمهیداتی ویژه‌ای داریم/ می‌خواهیم جز تیم‌های بالای جدول باشیم

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: برای اینکه به تراکتورسازی نبازیم، تمهیداتی ویژه‌ای داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالم که یک بار دیگر به شهر تبریز و به بین پرشورها آمدم. فردا یک بازی جذاب خواهد بود. بازی‌های ما با تراکتورسازی همیشه تماشاگرپسند و جذاب بوده است. امیدواریم فردا هم مثل بازی‌های گذشته دو تیم یک بازی تماشاگرپسند و زیبا را به نمایش بگذارند.

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم با تمرکز بیشتر و اشتباهات کمتر به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. تراکتورسازی تیم شایسته و قابل احترامی است که هواداران زیاد و پرشوری دارد که به این تیم توان مضاعفی می‌دهند. حضور هواداران تراکتورسازی قطعاً کار ما را سخت می‌کند. ما قطعاً کار سخت‌تری نسبت به بقیه بازی‌های خارج از خانه‌مان داریم. امیدوارم با تلاش بازیکنان نتیجه مطلوبی بگیریم، هرچند شاید این نتیجه مطلوب ما، زیاد مطلوب شما (خبرنگاران) نباشد.

«جام حذفی شیوه خاص خودش را دارد»، سرمربی تیم پدیده با بیان این جمله و اشاره به شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در جام حذفی، خاطرنشان کرد: در بازی جام حذفی مقابل تراکتورسازی به موقع گل زدیم و بازی را مدیریت کردیم، اما از آنجایی ضربه خوردیم که به بازیکنانم بارها گفته بودم. در رختکن هم به آنها گفتم که تراکتورسازی بازیکنان فرصت طلبی دارد و اگر غفلت کنیم تنبیه می‌شویم. ما یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و دروازه‌مان باز شد. در نهایت هم در بازی که می‌توانستیم برنده باشیم، باختیم. این نشان می‌دهد که تراکتورسازی همیشه تراکتورسازی است و نام این تیم همیشه در کنار فوتبال تبریز و ایران قرار دارد. تراکتورسازی همیشه «برند» بوده و اگر شما بخواهید نام سه چهار تیم بزرگ ایرانی را بگویید، یکی از آنها تراکتورسازی خواهد بود. به‌هرحال این مسئله کار ما را سخت می‌کند.

مهاجری یادآور شد: برای اینکه نبازیم، تمهیداتی ویژه‌ای داریم. با توجه به شرایط و شکلی که تیم‌مان پیدا کرده است، امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم. با این حال می‌دانیم که بازی سختی است و تراکتورسازی با جوانان خوبی که دارد، تیم خوبی را شکل داده است. کادر فنی این تیم هم خیلی خوب، توانمند و با بار فنی بالاست. امیدوارم بازیکنانم با ارائه یک بازی خوب بهترین نتیجه را بگیرند.

وی در مورد غایبان تیمش برای دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: فریبرز گرامی با مصدومیت مواجه شده بود که فکر می‌کردیم مصدومیت او سنگین باشد، اما یک ماه دیگر به بازی‌ها برمی‌گردد. بازیکن مصدوم و محروم دیگری هم نداریم.

مهاجری در مورد حضور پدیده در رده سوم جدول لیگ برتر تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم در پایان مسابقات جزو شش تیم بالای جدول باشیم. این در حالی است که شانس حضور در رده‌های دوم و سوم جدول را داریم و در بدترین حالت به جایگاه‌های پنجم و ششم جدول فکر می‌کنیم. پدیده این پتانسیل را دارد که به این هدف برسد.

وی در این مورد که نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی در چه نقاطی می‌بیند، گفت: هر تیمی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. شب گذشته، رئال مادرید روی یک غفلت در خانه خود به تیمی ضعیف‌تر چون بتیس، قافیه را باخت. نمی‌توانیم بگوییم کدام تیم از پیش باخته یا برنده است. همان‌طور که پرسپولیس مقابل پیکان شکست خورد و خیلی‌ها فکر می‌کردند پرسپولیس در این مسابقه پیروز می‌شود، اما پیکان پیروز شد و همین عامل جذابیت فوتبال است. ما باید ببینیم کدام تیم می‌تواند بر شرایط بازی حاکم شود و پیروز شود.

سرمربی پدیده با بیان اینکه نمی‌توان تیمی را از قبل برنده یا بازنده دانست، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه با ایده‌آل‌ها فاصله داریم، اما قطعاً فوتبال ما رشد کرده است. برخی اوقات توفیق اجباری شامل حال ما می‌شود و مجبوریم دست به سوی بازیکنان جوان دراز کنیم. این اتفاق امسال برای تراکتورسازی نیز رخ داده است و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، تیم شما سراغ بازیکنان دیگری می‌رفت. این بازیکنان جوان می‌توانند در آینده به تراکتورسازی کمک کنند.

مهاجری در خصوص جایگاه تیم‌های فوتبال ایران در آسیا اظهار داشت: زمانی که کشورهای حوزه خلیج فارس یا ازبکستان را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که فوتبال به فرهنگ جامعه کمک می‌کند و برای همین روی فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند. ما در این زمینه عقب هستیم. لژیونرهای فوتبال ما پیش‌تر در تیم‌های معتبر اروپایی بازی می‌کردند، اما الان با تمام احترامی که برای لژیونرها قائلم، آنها در تیم‌های سطح پایین خارجی بازی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ما یک مربی برند مانند کی‌روش آوردیم و اگر او بخواهد با تیم‌های قدرتمند بجنگد، باید زیرساخت‌ها مهیا باشد، وگرنه تیم ملی نتیجه مناسبی کسب نمی‌کند. فکر می‌کنم عوامل زیادی دست به دست هم می‌دهد تا به قهرمانی آسیا برسیم.

سرمربی پدیده با اشاره به دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) تصریح کرد: شما شور و نشاط مردم را دیدید. در یک مسابقه که حساسیت نداشت، بیش از 15،14 هزار هوادار به ورزشگاه آمده بودند. اگر این مسئله در رقابت‌های لیگ تکرار شود و بازی‌های تیم‌های سیاه‌جامگان و پدیده در این ورزشگاه برگزار شود، قطعاً ورزشگاه پُر می‌شود. زمانی که در ورزشگاه آزادی بازی دارید، هواداران شما هم‌اندازه با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه حاضر می‌شوند. زمانی که یک بازی در ورزشگاهی خارج از شهر برگزار می‌شود، نباید انتظار داشته باشیم که همان‌طور از مسابقه استقبال شود که یک بازی در ورزشگاهی داخل شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما