شناسهٔ خبر: 21503889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

باید زیرساخت‌های فوتبال را تقویت کنیم

مهاجری: در تبریز به دنبال پیروزی هستیم/ بازی با تراکتورسازی همیشه جذاب است

سرمربی تیم پدیده مشهد با بیان اینکه در تبریز به دنبال پیروزی هستیم، گفت: بازی تراکتورسازی تبریز با پدیده مشهد همیشه جذاب و دیدنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا مهاجری عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی‌های تیم‌های پدیده مشهد با تراکتورسازی همیشه جذاب و دیدنی بوده و از تبریز خاطرات خوشی دارم.

وی بیان کرد: فردا با حضور تماشاگران تیم تراکتورسازی کار سختی در پیش داریم اما تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی را برگزار کرده و با امتیاز تبریز را ترک کنیم.

سرمربی تیم پدیده مشهد عنوان کرد: در جام حذفی برابر تراکتورسازی، خوب بازی کردیم و به موقع گل زدیم اما به بازیکنان هشدار داده بودم که متأسفانه توجه نکردند و از همان جایی که می‌ترسیدم ضربه خوردیم.

وی افزود: تیم تراکتورسازی در بازی، یک تیم فرصت‌طلب است که به خوبی از اشتباهات حریف استفاده کرده و می‌تواند جریان بازی را به صورت حرفه‌ای عوض کند و نتیجه را به سود خود به اتمام برساند.

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: تلاش می‌کنیم جزء 6 تیم اول جدول باشیم و حتی بتوانیم در هفته‌های آخر سهمیه آسیا را هم کسب کنیم.

مهاجری تأکید کرد: بازیکن محروم نداشته و تنها یک بازیکن مصدوم داریم و با تمام قوا به مصاف تیم تراکتورسازی رفته و تلاش می‌کنیم با کسب نتیجه مطلوب تبریز را ترک کنیم.

سرمربی تیم پدیده مشهد تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و جذابیت آن هم به همین خاطر است، همان‌طور که دیدید رئال مادرید شب گذشته در خانه خود به تیمی متوسط باخت، چه کسی فکر می‌کرد پرسپولیس در تهران برابر پیکان شکست بخورد، دیگر نمی‌توان از قبل بازی در مورد برنده و بازنده و نتیجه بازی‌ها پیش‌بینی درست داشت.

وی افزود: تراکتورسازی الان بازیکنان جوان و خوبی دارد که آینده این تیم را تضمین می‌کنند، شاید اگر محرومیت فیفا نبود تراکتورسازی به سمت بازیکنان دیگری می‌رفت و این بازیکنان جوان شانسی برای حضور در تیم تراکتورسازی نداشتند.

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: باید زیرساخت‌های فوتبال را تقویت کنیم تا بتوانیم با تیم‌های قدرتمند آسیا رقابت کنیم در غیر این صورت قهرمانی در آسیا همچنان رویا خواهد بود، دغدغه‌های کی‌روش در تیم ملی نیز همین است که بتواند فاصله ایران را با سایر تیم‌های آسیا حفظ کند.

وی اظهار کرد: قطعاً ورزشگاه تازه تأسیس در مشهد شور و نشاط را برای این شهر به ارمغان آورده و این ورزشگاه مشهد را به روزهای خوبش باز خواهد گرداند.

انتهای پیام/ی

نظر شما