شناسهٔ خبر: 21503408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

لطفا از فاتح تریم به اسکوچیچ نرسید

لابی‌های پشت پرده حضور برای مربی کارنامه پس داده در استقلال

منبع: فارس

در حالی که استعفای علیرضا منصوریان هنوز به 24 نرسیده لابی های پشت پرده برای حضور یک مربی امتحان پس داده آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان شب گذشته سرانجام بعد از 7 بازی در لیگ جدید از استقلال کنار رفت و از همان دقایقی اولیه استعفا بحث حضور جانشینان وی در رسانه ها مطرح شد.

اعضای هیات مدیره استقلال که از هفته های قبل در حال مذاکره با مربیان مختلف بودند رزومه مربیان زیادی را جمع آوری کرده و در انتظار پاسخ آنها بعد از تماس ها و مکاتبات اویه هستند اما نکته عجیب برای انتخاب سرمربی استقلال بحث حضور یک مربی امتحان پس داده است.

ظاهرا از ساعات اولیه صبح امروز لابی های پشت پرده برای دراگان اسکوچیچ در استقلال صورت گرفته و حتی کار به وزارت ورزش هم کشیده تا آنها برای حضور وی وساطت کنند اما مسئولان وزارتخانه به این موضوع ورود نکرده و همه چیز را به مدیران باشگاه واگذار کرده اند.

در این بین سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال خبر از مذاکرات با فاتح تریم داد اما گویا این مربی رقم بالایی را خواستار شده و مذاکرات بین باشگاه استقلال و نماینده وی همچنان در جریان است.

به نظر می رسد با مطرح شدن اسامی نفراتی مثل دراگان اسکوچیچ در استقلال این تیم در حال از چاله به چاه افتادن است زیرا این مربی خود را در فوتبال ایران ثابت کرده و عملکرد بد او در فولاد خوزستان و بدون تیم ماندن وی در این 2 سال و نیم اخیر نشان از این است که چنین مربی نمی تواند فرشته نجات استقلال باشد. از سوی دیگر تاثیر گذاری برخی دلالان روی این مربی که در زمان حضور وی در ملوان و فولاد صورت گرفته بود یکی از عواملی است که باشگاه استقلال را با مشکلات جدیدی رو به رو خواهد کرد.

بهتر است حالا که استقلال به دنبال یک مربی خارجی است گزینه ای انتخاب شود که از نظر مدیریتی، فنی و سلامت اجتماعی در شرایط معقول باشد تا هواداران تیم پرطرفدار پایتخت بیش از پیش عذاب نکشند!

نظر شما