شناسهٔ خبر: 21502879 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دایی: قصد داریم نخستین باخت پارس جنوبی را رقم بزنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پارس جنوبی تیم خوب و صدرنشین لیگ برتر است اما می خواهیم اولین شکست را به این تیم تحمیل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: بازی بسیار مهمی پیش روی ماست. متاسفانه در این چند هفته اخیر نتایج نه چندان مطلوبی را کسب کرده ایم. نتایجی که به نظر من دور از شان باشگاه سایپا بوده است. ما با تیم بسیار خوب پارس جم جنوبی بازی داریم. رتبه بندی جدول نشان می دهد حریف ما چقدر خوب است. سعی مان بر این است تا اولین باخت را نصیب رفیق خوبم تارتار کنیم. در این هفته خیلی خوب کار کرده‌ایم.امیدوارم با یک نتیجه خوب  از بازی خارج شویم. تیم ما توانایی شکست دادن پارس جنوبی را دارد. فقط به سه امتیاز این بازی نگاه می کنیم. به طور حتم کار سختی خواهیم داشت.

او درباره غایبان تیمش در بازی فردا بیان کرد: در این بازی چند بازیکنمان مصدوم هستند و نمی توانند ما را همراهی کنند. سه چهار نفر را نداریم اما خوشبختانه هیچ کدام از بازیکنان سایپا محروم نیستند.

سرمربی سایپا درباره جدایی علیرضا منصوریان از استقلال عنوان کرد: علیرضا از دوستان خوب من است و او را خیلی دوست دارم. شاید در زمین فوتبال درگیری هایی بین ما ایجاد شود که آن هم طبیعی است. اما بیرون از زمین همه با هم رفیق هستیم. از این اتفاقی که برای منصوریان افتاد خیلی ناراحت هستم. دوست نداشتم که علیرضا اینگونه با لیگ خداحافظی کند. برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم سریعتر به لیگ برگردد تا آن را جذاب کند. امثال منصوریان می توانند به فوتبال ما کمک کنند. هرکاری که بتوانیم برای منصوریان انجام می دهیم.

سرمربی تیم سایپا درباره بدهکاری  باشگاه نفت تهران، گفت: شنیده ام فدراسیون یک ماه به مالک جدید فرصت داده تا بدهی ها را بپردازد. فکر می کنم بازیکنان سال قبل ۳۰ الی ۴۰ درصد از پول خود را گرفتند.  نه تنها از اینجا بلکه از جاهای دیگر هم خیلی طلب دارم.  امیدوارم به صورت دوستانه این مسئله حل شود و طلب بازیکنان پرداخت شود. باید نفت به دلیل حضورش در آسیا خودش را تقویت کند. امیدوارم آقایان هم بیایند و طلب هایشان را بدهند.

دایی درباره طلبش از پرسپولیس و مسائل پیرامون آن اظهار کرد:  بیشتر از ۱۵ نامه برای باشگاه پرسپولیس زدیم اما جواب ندادند. ۱۰۰ میلیون مالیاتی که پرداخت کردم را بدهند تا از شکایتمان بگذریم. وقتی بی احترامی می کنند ما هم سر موضع خود می ایستیم. استیناف حکم داده است و تجدید نظر وقتی رخ می دهد که مورد جدیدی پیدا شود.  شنیده ام که تجدید نظر خواهی پرسپولیس را رد کرده اند.

سرمربی سایپا درپاسخ به این سوال که نظرش درمورد اتفاقات برنامه ۹۰ در هفته گذشته چیست، گفت: من برنامه های تلویزیونی را نگاه نمی کنم.یک مجری نمی تواند از خودش صحبت کند. قطعا یک نفر هست که خط قرمز ها را مشخص می کند. حتما به او اجازه داده اند که این کار را بکند. مگر می شود یک نفر هرچه دلش می خواهد را در تلویزیون بگوید. یک سری خط قرمزها هست و حتما اجازه این مسئله را داده اند. فوتبال ما خیلی بدتر از این چیزها هست. مگر می شود منی که بیست و خورده ای سال است در فوتبال هستم، خیلی از آقایان را نشناسم؟ وقتی برخی از این آقایان تصمیم گیری می کنند، به غیر از این چیز دیگری را انتظار دارید؟ متاسفم که به بی راهه می روم. در این چند وقته فقط بخاطر نتایج تیم ملی خیلی چیزهایمان نادیده گرفته شده است همه به صعود تیم ملی اکتفا کرده اند. آنقدر اتفاقات بدی رخ می دهد که نمی‌توانیم بگوییم. ان در تمام جامعه و ورزش ما هم رخ می دهد. با ان شاءالله و ماشاءالله گفتن هم چیزی حل نمی شود. این مسائل هست و نباید اینگونه پرده دری شود.

او درباره تاثیر بحران های مالی باشگاه سایپا در افت این تیم بیان کرد: نمی توان این مسائل را به هم ربط داد. البته متاسفانه مشکلات باشگاه برای برخی بازیکنانمان که قصد داشتند خانه بگیرند، دردرسر ساز شد. مسئول فنی تیم من هستم و باید وضعیت سایپا را درست کنم.

 

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی سایپا پیش از دیدار با تیم پارس جنوبی جم

نظر شما