شناسهٔ خبر: 21502278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

علی دایی:سعی داریم نتایج هفته های گذشته را مقابل پارس جم جنوبی جبران کنیم

تهران-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فردا بازی حساس و بسیار مهمی مقابل پارس جم جنوبی داریم و سعی خواهیم کرد نتایج هفته های اخیر خود را با کسب نتیجه برابر این تیم جبران کنیم.

صاحب‌خبر -

علی دایی در نشست مطبوعاتی دیدار فردا (جمعه) تیمش برابر تیم پارس جم با بیان این که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم، به بازی خوب حریف دراین مدت اشاره کرد و افزود: این تیم درحال حاضر در صدر جدول است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، در دیدار فردا تلاش می کنیم از خط دفاعی این تیم عبور کرده و مقابل این تیم به برتری برسیم .
وی ابراز امیدواری کرد:بازیکنان تیمش با تلاش فراوان و شکست حریف زمین را ترک کرده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کنند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا درخصوص تازه ترین وضعیت شاگردانش نیز گفت:بازیکن محروم دراین دیدار نداریم اما چندین بازیکن تیم مصدوم هستند که امیدواریم به بازی فردا برسند.
دایی درخصوص استعفای علیرضا منصوریان و برکناری وی نیز تصریح کرد: رفتن مربی از یک تیم امری طبیعی است اما این گونه رفتن خوب نیست، علیرضا از بهترین دوستان من است و به او کمک خواهیم کرد، احترام گذاشتن در فوتبال باید بیشترشود، از نحوه خداحافظی او از لیگ برتر خوشحال نشدم امیدوارم او به زودی به لیگ باز گردد تا از تجربیاتش استفاده شود.
وی اضافه کرد: امثال او می توانند به فوتبال ما کمک کنند و برایش آرزوی موفقیت می کنم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص دریافت مطالباتش از تیم نفت تهران نیز اظهار داشت: هنوز مطالبات مان را که بیش از 60 درصد قراردادمان را شامل می شود، دریافت نکرده ایم.
وی ادامه داد: البته موضوع مطالبات من تنها به تیم نفت محدود نمی شود درحال حاضر از تیم های صبای باتری و پرسپولیس نیز طلبکار بوده و این درحالی است که خودم بیش از آنها به پولم احتیاج دارم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: امیدوارم مسئولان به قول هایی که می دهند عمل کنند، هم اکنون نیز منتظر برگزاری جلسه با مسئولان تیم نفت برای حل مسالمت آمیز مطالباتم از این تیم هستم؛ نفت در آسیا حضور دارد و مسئولان این تیم باید با درک شرایط این تیم نسبت به مسئولیتی که در این خصوص دارند، توجه بیشتری بنمایند.
وی درباره رد درخواست باشگاه پرسپولیس درخصوص تجدید نظر خواهی درباره طلبش ازاین تیم نیز عنوان کرد: طلب من از این باشگاه به دو سه سال قبل باز می گردد و لزومی نمی بینم بیش از این دراین رابطه توضیحی ارائه کنم.
وی درعین حال اضافه کرد: هنگامی که پاسخ نامه رسمی را که به آنان نوشتم، نمی دهند باید منتظر عواقب آن نیز باشند دراین باره تنها درخواستم این است که طلبی که کمیته انضباطی آن را تعیین کرده است، به همراه مالیات طلبم بپردازند البته به هیچ وجه دوست نداشتم این اتفاقات بیفتد؛ اما وقتی جواب نمی دهند و بی احترامی می کنند ما هم ایستاده ایم واز حق خودمان دفاع می کنیم.
دایی در خصوص اتفاقاتی که دوشنبه گذشته در یک برنامه تلویزیونی مرتبط با فوتبال رخ داد، اظهارداشت: سیاستگذار تلویزیون نیستم، اما به طور حتم اجازه داشتند که چنین برنامه ای را بسازند، مگر امکان دارد هرچه دلشان بخواهد در یک برنامه تلویزیونی بگویند، به طور حتم دوست داشتند برای تیم استقلال حاشیه درست کنند که شد.
وی ادامه داد: متاسفانه امروز در فوتبال ایران کسانی مسئولیت داشته و کار می کنند که در طول مدت حضورم در این رشته نام آنها را نشینده ام اما آنان باید برای این رشته برنامه ریزی کنند و این رشته را به حاشیه ببرند.
به اعتقاد وی، تنها به دلیل کسب نتایج خوب تیم ملی خیلی از مسایل فوتبالی رو نشده است؛ مردم تنها به نتایح تیم ملی نگاه می کنند اما در این رشته اتفاقاتی می افتد که رو نمی شود البته این تنها برای فوتبال نیست، فوتبال بخش کوچکی از جامعه ایران است و نباید در آن پرده دری شود.
وی درباره مسایل مالی باشگاه نیز گفت: مسایل مالی به مجموعه تیم مربوط نمی شود همانطورکه مسئولیت مسایل فنی برعهده من است و من باید دراین رابطه پاسخگو باشم.
ورزشی 9144
خبرنگار: سعید قهرمانی
انتشار: محتشمی

انتهای پیام /*

نظر شما