شناسهٔ خبر: 21501588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجلیل از برگزیدگان جشنواره تولیدات صدا و سیمای مرکز همدان

از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز همدان در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

تجلیل از برگزیدگان جشنواره تولیدات صدا و سیمای مرکز همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر سید عباس فاطمی ، رئیس مرکز سیمای استان های رسانه ملی با اشاره به اینکه صدا و سیمای استان همدان یکی از مراکز فعال و ارزشی در بین دیگر مراکز صدا و سیمای کشور است گفت: نیروهای متعهد و متخصص و توانمند و خلاق و وضعیت ویژه بومی و منطقه ای استان همدان باعث شده است که مرکز همدان به عنوان مرکزی پیشرو در بخش های مختلف فنی و تولیدات رادیویی و تلویزیونی شناخته شود و در برخی قسمت ها و بخش ها الگوی دیگر استانها باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه تولید در صدا و سیمای مرکز همدان خاطر نشان کرد : مرکز همدان در بخش انیمیشن توانسته است تولیدات خوبی را ارائه کند  و ما تلاش می کنیم برای تولیدات بیشتر مرکز انیمیشن صدا و سیمای مرکز همدان از نظر کمی و کیفی همکاری های بیشتری با مرکز همدان داشته باشیم.

استاندار همدان هم در این مراسم ضمن قددرانی از تلاش شبانه روزی همکاران صدا و سیما گفت : فعالیت های صدا و سیمای مرکز همدان در سطح کشور قابل تقدیر است و ما از عملکرد همه کارکنان صدا و سیما رضایت کامل داریم.

آقای نیکبخت با اشاره به جایگاه عالی انیمیشن همدان افزود:همدان آمادگی تهیه فیلم های انیمیشن فاخر برای عرضه در عرصه های مختلف ملی و بین المللی را دارد.

وی در مورد ظرفیت های ویژه استان همدان نیز گفت :هیچ استانی در کشور به اندازه استان همدان از نظر جذابیت های طبیعی و آثار تاریخی شایستگی جذب گردشگران مختلف و سرمایه گذاری ندارد.

استاندارهمدان صدا و سیمای مرکز همدان را پر مخاطب دانست و گفت :رادیو و تلویزیون همدان بسیار پر مخاطب و طرفدار است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به فعالیت های انجام شده در صدا و سیمای مرکز همدان گفت: شبکه استانی صدا و سیمای همدان جایگاه خوبی را در بین مراکز کشور دارد و انیمیشن از بخش های مهم مرکز همدان است که همیشه و در همه حال بصورت یک قطب در کشور عمل نموده و بدلیل نیروهای حاضر و توان بالقوه مرکز این بخش دارای تولیدات بسیار بوده است و عملاً در میزان عملکرد در مقایسه با تعهدات پیشرو بوده است.

مهندس میسر با اشاره به اینکه در بخش های مختلف صدا و سیما نوآوری های زیادی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: برنامه های ترکیبی در صدا و سیمای مرکز همدان بخش اعظم تعهدات مرکز را به خود اختصاص داده و در واقع می توان از این برنامه ها به عنوان تنه اصلی تولیدات سیمای مرکز نام برد.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت های بیشتری از صدا و سیمای مرکز همدان باشیم.

مهندس میسر برگزاری چنین جشنواره هایی را موجب شناخت بیشتر توانمندی هلی مراکز استانی در سطح کشور و معرفی الگوهای مختلف رسانه ای برای دیگر مراکز در این بخش خواند.

در این مراسم از برگزیدگان بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها، همکاران موفق در حوزه های صدا و سیما ، خبر و باشگاه خبرنگاران جوان همدان وکارشناسان برنامه های مختلف مرکز همدان قدردانی شد.

شبکه استانی سیمای همدان، در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۸۱ با حضور علی لاریجانی (رئیس وقت سازمان صدا و سیما) در همدان افتتاح شد. سابقه رادیو در استان همدان به سال ۱۳۲۹ خورشیدی و سابقه تلویزیون در استان همدان به سال ۱۳۴۹ خورشیدی باز می‌گردد.

انتهای پیام/غ

 تجلیل از برگزیدگان تولیدات صدا و سیمای همدان

نظر شما