شناسهٔ خبر: 21501382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برتری چهار نماینده شطرنج ایران در بازی های داخل سالن آسیا 2017

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در ادامه مسابقات بخش استاندارد شطرنج که از صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد، پرهام مقصودلو و پویا آیدنی کار خود را با پیروزی آغاز کردند.
همچنین به دلیل حاضر نشدن رقیب میترا حجازی پور در سالن، نماینده کشورمان برنده این دیدار معرفی شد.
در آخرین بازی از دور نخست شطرنج این بازی ها نیز سارا خادم الشریعه، حریف تاجیکستانی را شکست داد تا به این ترتیب، هر چهار نماینده کشورمان دور نخست را با پیروزی آغاز کنند.
دور دوم رقابت های شطرنج، بعد از ظهر امروز به وقت محلی آغاز می شود.
تیم ملی شطرنج ایران با ترکیب 12بازیکن شامل پنج زن و هفت مرد در این رقابت ها حضور دارد.
سارا سادات خادم الشریعه و آتوسا پورکاشیان از تهران، میترا حجازی پور از خراسان رضوی، مبینا علی نسب از مازندران و وصال حامدی نیا از خراسان رضوی در بخش زنان و احسان قائم مقامی از تهران، پرهام مقصودلو از گلستان، پویا ایدنی از خوزستان، پوریا درینی از کرمان، مسعود مصدق پور از خراسان رضوی، خلیل موسوی از گیلان و امیررضا پور رمضانعلی از گیلان در بخش مردان به مصاف حریفان می روند.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد از 17 تا 27 سپتامبر ( 26 شهریور تا 5 مهر ) به میزبانی ترکمنستان درحال برگزاری است.
در این دوره از بازی ها ورزشکاران آسیایی در 21 رشته با یکدیگر به رقابت می پردازند و ورزشکاران قاره اقیانوسیه نیز در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
اعضای تیم های ملی بسکتبال سه نفره بانوان، کشتی بانوان، شطرنج، فوتسال، تنیس، سامبو، بولینگ، دوچرخه سواری، شنا، وزنه برداری، کیک بوکسینگ، کشتی، بیلیارد، موی تای، کوراش، جوجیتسو، تکواندو، پرش با اسب، کشتی سنتی ترکمنستان، دو و میدانی و کشتی کمربند کشورمان در قالب بزرگ ترین گروه از کاروان ورزشی اعزامی ایران (کاروان شهید حججی) در این بازی های حضور دارد.
ورزشی**9144 **9250 **1055
خبرنگار:گلی سفید زاده**انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*

نظر شما