شناسهٔ خبر: 21501363 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بنچمارک تبلت Galaxy Tab Active 2 فاش شد

جی اس ام

مدتی است که سامسونگ تصمیم گرفته نسخه‌های Active دستگاه‌های هوشمندش را هم عرضه کند.

صاحب‌خبر -

گروه فناوری _ مدتی است که سامسونگ تصمیم گرفته نسخه‌های Active دستگاه‌های هوشمندش را هم عرضه کند. این موضوع درباره تبلت‌های میان رده‌اش هم صدق می‌کند و احتمالا به‌زودی شاهد معرفی Tab Active 2 در آمریکا خواهیم بود.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از جی اس ام ، یک نسخه از تبلت Galaxy Tab Active 2 سامسونگ روز گذشته در پایگاه داده‌های GFXBench، یکی از پایگاه‌های معروف بنچمارک دیده شد. این پایگاه فهرستی از مشخصات داخلی و عملکرد احتمالی این تبلت منتشر کرده و ما را تا حدودی با آن آشنا کرده است.

به نظر می‌رسد که تبلت Tab Active 2 سامسونگ از تراشه اگزینوس 7870 با پردازنده 8 هسته‌ای ARM Cortex A53 و قدرت فرکانس حداکثر 1.5 گیگاهرتز قدرت بگیرد و به پردازنده گرافیکی Mali T-830 مجهز شود. بر اساس اطلاعاتی که GFXBench منتشر کرده، این تبلت از نظر عملکرد تقریبا در حد و اندازه گوشی‌های هوشمند میان رده‌ای ازجمله Galaxy J7 (2016) و Moto M طراحی شده است. این گوشی که در پایگاه بنچمارک مذکور مورد آزمایش قرار گرفته درواقع نسخه 4G LTE تبلت Tab Active 2 است و ظاهرا تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

این تبلت همچنین صفحه‌نمایش 8 اینچی با وضوح تصویر 1200 در 800 و نسبت نمایش 4:3 دارد و به 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است اما هنوز اطلاعاتی درباره احتمال پشتیبانی آن از کارت حافظه جانبی microSD در دسترس نیست. دوربین اصلی و حسگر سلفی آن لنزهای به ترتیب 8 و 5 مگا پیکسلی دارند و قادر هستند ویدیوهایی با کیفیت 1080 ضبط کنند. احتمالا سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 و پوسته اختصاصی کمپانی سامسونگ (رابط کاربری) به‌صورت پیش‌فرض روی این تبلت نصب می‌شود. انتظار می‌رود Galaxy Tab Active 2 از لحاظ ظاهری کاملا تنومند و حجیم طراحی شود و بتواند در شرایط نامساعد مانند ضربه یا رطوبت جوی دوام بیاورد.

بنچمارک تبلت Galaxy Tab Active 2  فاش شد

اولین گزارش درباره تلاش سامسونگ برای ساخت و معرفی جانشین Galaxy Tab Active در ماه ژوئن منتشر شد. نسخه قبلی این سری یک تبلت ساده بود که سال 2014 میلادی عرضه شد و فهرست مشخصات این نسخه تازه نشان می‌دهد که Tab Active 2 هم یک تبلت میان رده با مشخصات فنی معمولی خواهد بود. FCC، کمیته ارتباطات آمریکا، چندی پیش برای نسخه LTE این تبلت با شناسه TM-395 مجوز ساخت صادر کرد درحالی‌که نسخه دیگر آن با شناسه TM-390 که تنها از شبکه ارتباطی Wi-Fi پشتیبانی می‌کند، هنوز در دست توسعه است. نسخه اصلی Galaxy Tab Active تنها در کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی عرضه شد اما حالا پس از دریافت مجوز FCC انتظار می‌رود که Tab Active 2 در خلال هفته‌های آینده وارد بازار آمریکا شود.

نظر شما