شناسهٔ خبر: 21501350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد:

نمایشگاه بزرگ عاشوراییان تلفیقی از هفته دفاع مقدس و ایام محرم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد گفت: هم زمان با دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ عاشوراییان در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) و جمعی دیگر از مسئولین افتتاح شد

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مولوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد در حاشیه افتتاح  نمایشگاه بزرگ عاشوراییان در شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر اظهار کرد: در آستانه گرامیداشت و یاد و خاطره رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شاهد افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس بودیم.

وی تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس تلفیقی از هفته دفاع مقدس و ایام محرم است که با نام نمایشگاه بزرگ عاشوراییان و با همکاری تمام دستگاه ها و نهادهای اجرایی و سازمانی شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری در مکان مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد هدف از برپایی نمایشگاه را نکوداشت، پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام کسانی است که از جان خود گذشتند تا از ناموس خود دفاع کرده باشند، از جان خود گذشتدند تا یاد ما بماند و جان خود را در کف اخلاص نهادند تا امروز امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند دانست.

مولوی با اشاره به اینکه امروز در این نمایشگاه حدود۳۰  غرفه که تلفیقی از غرفه هایی همچون فضای مجازی و جنگ نرم اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و عملکرد نقش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است اذعان داشت: این نمایشگاه در غالب تیپ قمر بنی هاشم (ع) که از افتخارات هشت سال دفاع مقدس و از افتخارات این استان بودند و هستند و غرفه هایی در قالب ترویج فرهنگ عفاف و حجب و سبک زندگی اسلامی که بسیج خواهران و تولید کننده هایی که در این عرصه فعالیت دارند در این غرفه ها مشغول فعالیت هستند

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه مشاوره نیز ارائه خواهد شد بیان داشت: عرضه محصولات ایرانی اسلامی ازجمله کارهایی است که در این نمایشگاه صورت گرفته است.

مولوی ادامه داد: کلبه معرفت با حضور خواهران اندیشمند و کارشناسان مجرب طب سنتی و سبک زندگی اسلامی در این نمایشگاه وجود دارد.

وی اذعان داشت: نقش امر به معروف و نهی از منکر در زنده نگه داشتن یاد و نام عاشورا در قالب دو غرفه به بینندگان ارائه خواهیم شد.

مولوی به دیگر فعالیت ایستگاه سلامت در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: معاونت بهداشت و مرکز بهداشت استان در بسیج جامع پزشکی که ویزیت رایگان در غالب تست قند خون و فشار خون ارائه می دهند.

وی ادامه داد: غرفه بصیرت افزایی در این نمایشگاه وجود دارد که در اینجا شبهات سیاسی ارائه خواهد شد.

مولوی بیان داشت: بسیج مردمی در هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام که در غالب نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس فعال هستند.

وی به اکران فیلم داعش در شهرکرد نیز اشاره کرد و گفت: اکران فیلم داعش در شهرکرد کار بسیار ارزشمندی است که با همکاری سپاه قمر بنی هاشم (ع) تولید شده است.

مولوی یادآور شد: این نمایشگاه تا پایان دفاع مقدس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به روی بینندگان عزیز باز خواهد ماندو هماهنگی هایی انجام شد که از ظرفیت فرهنگیان عزیز در شهرستان و همچنین بسیج دانش آموزی خواهر و برادر به ترتیب برنامه ای که در اختیار آن ها قرار دادیم در بسیار مشاق بودند و مراجعاتی داشتند که به صورت منسجم و بازدید کنند و در طول هفته استفاده خواهیم کرد.

وی به نقش رسانه ها نیز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اذعان داشت: رسانه ها می توانند با زدن قلم بهترین نقش را در افکار عمومی رقم بزنند.


انتهای پیام/

نظر شما