شناسهٔ خبر: 21500790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره "بهشت در قاب تصویر

دبیرخانه جشنواره "بهشت در قاب تصویر" ویژه تولیدات رسانه ای مراکز فرهنگی و هیأت های مذهبی استان اصفهان به انتشار فراخوان چهارمین دوره این جشنواره اقدام کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: این جشنواره شامل بخش های فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و اینفوموشن، کلیپ تصویری، کلیپ صوتی و فیلم نامه است و از جمله عناوین بخش های ویژه آن می توان به "تجلی قرآن در جامعه" و "شهید حججی(معرفی فعالان گمنام فرهنگی)" اشاره کرد.

مصطفی حیدری اظهار داشت: چهارمین دوره از جشنواره "بهشت در قاب تصویر" به همت دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری مجمع فیلم سازان انقلاب اسلامی اصفهان (سیمرغ)، سازمان و دفتر تبلیغات اسلامی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: این جشنواره با اهداف ایجاد بستری مناسب جهت شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای جوانان مراکز فرهنگی در عرصه فیلمسازی، برگزاری کارگاه های آموزشی جهت تقویت تولیدات فرهنگی در حوزه تصویر و جمع آوری و حفظ آثار هنرمندان مراکز فرهنگی، هیات های مذهبی استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: "بهشت در قاب تصویر" به موضوعات سوگواره ها، میلاد و اعیاد اهل بیت(علیهم السلام)، دفاع مقدس و فرهنگ پایداری، مناسبت های ملی مذهبی، گفتمان انقلاب اسلامی، ویژه برنامه هایی چون اعتکاف و روز عرفه و ...، مهدویت و نهضت جهانی انتظار و سبک زندگی ایرانی اسلامی می پردازد.

حیدری خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آبان ماه سال جاری بوده که هنرمندان و علاقمندان برای ثبت آثار خود و اطلاع از قوانین شرکت در جشنواره می توانند به آدرس اینترنتی WWW.SIMORGHFILMESF.IR و یا به محل دبیرخانه واقع در خیابان کاوه، خیابان بابلدشت، کوچه شهید مقارزاده، پلاک 9، سرای هنر و اندیشه مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره بهشت در قاب تصویر

نظر شما