شناسهٔ خبر: 21500164 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

آذربایجان شرقی رتبه نخست کشوری در حوزه امنیت را دارد

تبریز- ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در سایه تلاش های انجام گرفته و هم افزایی میان نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی و مشارکت عالی مردم، رتبه اول امنیت استانی را در سطح کشور به خود اختصاص داده ایم.

صاحب‌خبر -

سردارسرتیب دوم پاسدارعلی محمدی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بستان آباد در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه امنیت یکی از ارکان اصلی توسعه سیاسی و اقتصادی است افزود: استان ما یکی از قطب های اقتصادی کشور است و تلاش کرده ایم با همدلی بین دستگاه های اداری و قضایی و با مشارکت مردم به رتبه برتر استانی امنیت در سطح کشور دست یابیم.
وی همچنین از کاهش 15 درصدی جرایم در حوزه تصادفات جاده ای و شهری در آذربایجان شرقی در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: این کاهش در سایه مشارکت های مردمی و بین بخشی به دست آمده است.
سردار محمدی، مبارزه جدی با مقوله قاچاق کالا و مواد مخدر، توجه به تامین امنیت جانی مردم در حوزه ترافیکی، آموزش در نیروی انتظامی و کیفی کردن سطح خدمات رسانی از سوی نیروهای انتظامی را از اولویت های ناجای استان در سال جاری عنوان کرد.
وی تشدید مقابله و مبارزه با سرقت و توجه به پیشگیری از وقوع سرقت را از وظایف نیروی انتظامی برشمرد و ادامه داد: نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از وقوع جرم، در کنار نیروهای انتظامی غیرقابل اغماض است.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم گفت: باید در عزاداری ها شان و منزلت ماه محرم حفظ شود و نیروهای انتظامی نیز برای کمک به برگزاری هر چه بهتر آئین های این ماه عزیز آمادگی کامل دارند.
وی افزود: برنامه های نیروی انتظامی به هیات و دستجات حسینی در راستای برقراری نظم و امنیت در ایام محرم ابلاغ شده است و نیروی انتظامی در کنار مردم و دوشادوش آنها در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری قدم بر خواهد داشت.
در این آئین از خدمات سرهنگ دوم سیاوش علیفام، فرمانده سابق انتظامی بستان آباد، تجلیل و سرهنگ دوم محمد جلیلیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.
خبرنگار: علی کبیر**تنظیم و انتشار: عزیزی راد
7239/518

انتهای پیام /*

نظر شما