شناسهٔ خبر: 21499750 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پایان مهلت قانونی تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت، فردا

سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه 7 اعلام کرد: پایان مهلت قانونی تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت ، فردا 31 شهریور است و تمدید نخواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان خصوصی سازی افزوده است: سامانه سهام عدالت نیمه دوم اسفند پارسال به نشانی www.samanese.ir رونمایی شد تا دارندگان سهام عدالت با مراجعه به آن از وضع صورت حساب خود آگاه شوند و در صورت تمایل برای تسویه باقیمانده اقساط اقدام کنند.
 مهلت اعلام شده، برای مشمولانی که در قید حیات هستند و همچنین برای بازماندگان متوفیان سهام عدالت، است و با پایان این تاریخ در فردا به هیچ وجه امکان پرداخت مانده بدهی اقساط مشمولان سهام عدالت از طریق شعب بانک ملی ایران و دستگاههای خودپرداز آن بانک در سراسر کشور وجود نخواهد داشت.
همچنین در اطلاعیه سازمان خصوصی سازی تاکید شده است: ورود شماره شبای حساب بانکی مشمولان در این سامانه جهت دریافت سود سهام عدالت تابع این مهلت نیست و مشمولان برای ورود شماره شبای خود همچنان فرصت دارند.
سامانه سهام عدالت از اول مهر  امسال به مدت 10 روز به منظور بروز رسانی سیستم و تغییرات لازم، از دسترس عموم مشمولان خارج خواهد شد اما پس از این تاریخ دوباره امکان ثبت شماره شبا، دیدن صورت حساب و دیگر خدمات این سامانه برای مشمولان عزیز فراهم خواهد شد.

نظر شما