شناسهٔ خبر: 21498497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ضرورت توجه بیشتر به مرز مهران در اربعین حسینی

نمایندگی ایلام

مسئول ستاد اربعین سپاه حضرت امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: استان ایلام در زمینه زیرساخت‌ها برای رسیدگی به وضعیت زائران و امکانات مورد نیاز آن‌ها باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،«سرهنگ طهماسبی» اظهار کرد: اربعین امسال شمار زائران عبوری از مرز مهران بیشتر می‌شود و به ویژه در برگشت بخش عمده از زائران که مرزهای خوزستان و خسروی به خاک عراق می‌روند در برگشت مرز مهران را انتخاب کنند.

وی افزود: استان ایلام در زمینه زیرساخت‌ها برای رسیدگی به وضعیت زائران و امکانات مورد نیاز آن‌ها باید بیشتر از گذشته مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

طهماسبی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اربعین، اجرای طرح امنیتی - نظامی - ترافیکی اربعین است که بر مقوله امنیت و اهمیت آن با توجه به حجم بسیار زیاد زائران بیش از سایر ابعاد اربعین تأکید می‌شود.

وی یادآور شد: نکته حائز اهمیت دیگر جلوگیری از تردد زائران فاقد برگه و مدارک لازم برای عبور از مرز است که باید همه زائران از استان‌های مبدأ تا مقصد کنترل شوند و هرچند سال گذشته در این خصوص بحث‌های زیاد شد، اما کار خاص و قابل توجهی صورت نگرفت و مشکلات عدیده‌ای بروز پیدا کرد.

انتهای پیام

نظر شما