شناسهٔ خبر: 21498462 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

نسخه محدود وان پلاس 5 به نام Callection رونمایی شد

زومیت

شرکت چینی وان‌پلاس نسخه‌‌ی ویژه‌ای از گوشی وان‌پلاس ۵ را با نام Callection معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

گروه فناوری _ شرکت چینی وان‌پلاس نسخه‌‌ی ویژه‌ای از گوشی وان‌پلاس ۵ را با نام Callection معرفی کرد.هفته‌ی گذشته در خبرها آمده بود که شرکت وان‌پلاس قصد دارد از نسخه‌ی تولید محدود گوشی وان‌پلاس ۵ رونمایی کند. امروز نسخه‌ی جدید این گوشی به نام Callection معرفی شد که نسبت به مدل اصلی تفاوت‌هایی دارد.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از زومیت ، گوشی وان‌پلاس ۵ اوایل سال جاری میلادی معرفی شد؛ این محصول نه‌تنها مورد توجه طرفداران برند چینی و محبوب وان‌پلاس قرار گرفت، بلکه توانست نظر کارشناسان را نیز جلب کند؛ اما امروز نسخه‌ی محدود این گوشی معرفی شد که عرضه‌ی آن از روز ۱۰ مهر با قیمت ۵۵۹ یورو در اروپا آغاز خواهد شد.

نسخه محدود وان پلاس 5 به نام Callection رونمایی شد

نسخه‌ی تولید محدود وان‌پلاس ۵ از پنل پشتی سفارشی بهره می‌برد که روی آن نوشته شده است:

این دستگاه فقط یک گوشی موبایل نیست، این گوشی برای هنرمندان، متخصصان مد و ایده‌پردازان تولید شده است؛ اما شما می‌توانید از این دستگاه جذاب به‌عنوان یک تلفن نیز استفاده کنید.

علاوه بر این، دکمه‌های فیزیکی وان‌پلاس ۵ جدید رنگی هستند. کلید اسلایدر مربوط به نوتیفیکیشن‌ها به رنگ زرد، دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا به رنگ صورتی و قرمز و دکمه‌ی پاور به رنگ آبی طراحی شده‌اند.

این گوشی از تصاویر پس‌زمینه‌‌ی ویژه‌ای بهره می‌برد که توسط ژان شارل دو کستل‌باژاک طراحی شده‌اند. این هنرمند نسخه‌ی ویژه‌ای از تی‌شرت، کیف کوله‌پشتی، کلاه بیس‌بال، جلد چرمی و کیف گوشی را طراحی کرده است که به‌زودی عرضه می‌شوند.

نسخه محدود وان پلاس 5 به نام Callection رونمایی شد

وان‌پلاس ۵ که شباهت‌های زیادی با آیفون ۷ دارد، از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی و محافظ گوریلاگلس ۵، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری و فرکانس کاری ۲.۴۵ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۴۰، حافظه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین دوگانه‌ی ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسل با فلش LED دوگانه، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل اندروید نوقا بهره می‌برد.

حسگر اثر انگشت وان‌پلاس ۵ در کلید فیزیکی هوم تعبیه شده است و این گوشی در دو رنگ مشکی و خاکستری به فروش می‌رسد.

نظر شما