شناسهٔ خبر: 21498297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جی پلاس از حضور ایرانی‌ها در محبوب‌ترین بازی فوتبال دنیا؛

برترین بازیکنان ایرانی FIFA18 مشخص شدند/ آزمون، جهانبخش و انصاری‌فرد در صدر

12 بازیکن ایرانی با حضور در تیم‌های اروپایی، آمریکایی و آسیایی در آخرین نسخه بازی فوتبال شرکت بازی سازی EA Sports با عنوان FIFA18 حضور دارند. سردار آزمون با درخشش در رده باشگاهی و ملی به عنوان برترین بازیکن ایرانی انتخاب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی علم و فناوری جی پلاس؛ بازی کامپیوتری و محبوب FIFA 18  از اوایل مهرماه سال جاری توسط شرکت EA Sports عرضه می‌شود و دوست داران فوتبال و بازی‌های کامپیوتری می‌توانند از انجام این بازی لذت ببرند. محبوبیت این بازی به قدری است که جام جهانی این بازی هم انجام می‌شود و برترین بازی‌کنندگان هر کشور در کشوری گرد هم می آیند و با هم مسابقه می‌دهند.

این شرکت پیش از عرضه نسخه اصلی بازی، نسخه دمو را طی روزهای گذشته منتشر کرده که نام بازیکنان لژیونر ایرانی هم همراه با تیم‌هایشان در اروپا و آسیا دیده می‌شود. FIFA 18  بر اساس عملکرد آن ها در فصل 2016-2017 ، قدرت هر بازیکنی را مشخص کرده که در بین بازیکنان ایرانی سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد، سه بازیکن هجومی تیم ملی ایران در صدر جدول قرار دارند.

در ادامه رتبه‌بندی بازیکنان ایرانی در این بازی کامپیوتری را به تفکیک امتیازی که هر بازیکن از این شرکت بازی سازی گرفته بررسی می کنیم.

** افزایش و پیشرفت ایرانی‌ها در FIFA18

در این رده‌بندی سردار آزمون  با کسب بیشترین امتیاز، عنوان بهترین مهاجم و بازیکن را کسب کرده است. بعد از آزمون، رده دوم در اختیار علیرضا جهانبخش هافبک آلکمار هلند است که لقب بهترین هافبک را در اختیار دارد. عنوان بهترین مدافع در اختیار میلاد محمدی است که در رده چهارم جدول قرار گرفته و بهترین دروازه‌بان ایرانی هم علیرضا حقیقی است.

1 - سردار آزمون – روبین کازان روسیه – 77

2- علیرضا جهانبخش – آلکمار هلند – 75

3- کریم انصاری‌فرد – المپیاکوس یونان - 73

4 - میلاد محمدی – آخمت گروزنی روسیه – 73

5- رضا قوچان‌نژاد – هیرنفین هلند – 72

6- علیرضا حقیقی – اوسترسوند سوئد – 71

7- رامین رضاییان – اوستنده بلژیک – 70

8- کاوه رضایی – شارلوا بلژیک – 69

9- استیون بیت آشور – تورنتو کانادا – 69

10- سعید عزت‌اللهی – آکمار روسیه – 66

11- دنیل داوری – دویسبورگ آلمان – 64

12- خالد شفیعی – اف سی سئول کره جنوبی – 63

به گزارش جی پلاس؛ همچنین FIFA 18 این امتیازها را بر اساس شش مشخصه سرعت، شوت، پاس، دریبل، دفاع و قدرت بدنی به دست آورده که از جالب‌ترین نکات، سرعت 89 از 100 میلاد محمدی است. برترین بازیکن FIFA18 کریستیانو رونالدو با عدد 94 است.

سریع‌‌ترین بازیکنان: 1- میلاد محمدی 89 / 2 – علیرضا جهانبخش 86 / 3 – سردار آزمون 82

برترین شوت‌زنان: 1 – سردار آزمون 75 / 2 – علیرضا جهانبخش 72 / 3 – کریم انصاری فرد 72

برترین پاسورها: 1 – رامین رضاییان 71 / 2 – علیرضا جهانبخش 67 / 3 سردار آزمون 64

برترین دریبل کننده‌ها: 1 – علیرضا جهانبخش 77 / 2 – سردار آزمون 75 / 3 – کریم انصاری فرد 74

برترین دفاع‌کننده‌ها: 1 – میلاد محمدی 67 / 2 – رامین رضاییان 66 / 3 – استیون بیت آشور 64

فیزیکی‌ترین بازیکنان: 1 – استیون بیت آشور 73 / 2 – علیرضا جهانبخش 72 / 3 – رامین رضاییان 72

طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی بازی‌سازی EA Sports ، FIFA18  قرار است برای پلتفرم‌های متعددی همچون ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن۳، رایانه‌های شخصی و نینتندو سویچ عرضه شود.

اما از دیگر نکات مهم برای طرفداران این بازی چهره اصلی فیفا 18 است. چهره فوتبالی که تصویرش امسال بر روی کاور این بازی حک می‌شود، کسی نیست جز کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی باشگاه رئال مادرید که شهرت و آوازه او بیش از یک فوتبالیست است.

بخش جالب‌توجه فیفا 18 این است که امسال برای اولین بار چهره‌های قدیمی و ستاره‌های فقید فوتبالی نیز در نسخه ultimate  برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی حضور خواهند داشت.

نظر شما