شناسهٔ خبر: 21497920 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

سهام شرکت‌ها و مؤسسات جهاد کشاورزی به رزمندگان واگذار می‌‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت:‌ سهام شرکت و مؤسسات وابسته به وزارت جهاد کشاورزی به رزمندگانی که بیشتر از ۶ ماه در جبهه‌های جنگ حضور داشته‌اند تاکنون به ۲۵ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس واگذار شده و این واگذاری‌ها ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدعلی جوادی صبح امروز در بیست و نهمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: گستردگی نقش جهادگران با 3300 شهید و هزارها آزاده‌ در دوران دفاع مقدس آن‌طور که شایسته است به جامعه معرفی نشده و این نقش تنها به اقدامات این عزیزان در بخش راهسازی، سنگرسازی و خدمات پشتیبانی جنگ خلاصه شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات جهادگران در دوران دفاع مقدس کلیدی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: در دولت یازدهم با توجه آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی سهام شرکت‌ها و مؤسسات وابسته به وزارت جهاد کشاورزی تاکنون به 25 هزار نفر از رزمندگانی که بیشتر از 6 ماه در جبهه‌های جنگ حضور داشته‌اند واگذار شده و این واگذاری‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار فارس صبح امروز جمعی از ایثارگران و جهادگران دوران دفاع مقدس به رسم هر ساله گرد هم آمدند. در این مراسم از تمبر یادبود 4 نفر از شهدای سنگرسازی بی‌سنگر نیز با حضور وزیر جهاد کشاورزی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما