شناسهٔ خبر: 21497848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتخاری: قبول استعفای منصوریان سخت ترین تصمیم بود

سیدرضا افتخارى مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفاى علیرضامنصوریان سرمربى تیم استقلال موافقت کرد.

صاحب‌خبر -
افتخاری: قبول استعفای منصوریان سخت ترین تصمیم دوران مدیریتی ام بودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از باشگاه استقلال، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امروز سخت ترین تصمیم دوران مدیریتى ام راگرفته و علیرغم میل باطنى با استعفاى آقاى منصوریان موافقت نمودم. آقای منصوریان زحمات زیادى براى تیم استقلال کشید، کسب مقام نایب قهرمانى، پیروزی در دربى و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات علیرضا منصوریان درفصل گذشته بود.
افتخاری تصریح کرد:  او فرزند استقلال است و در خانواده استقلال باقى خواهد ماند. وظیفه خود میدانم از زحمات آقاى منصوریان تشکر نمایم و از بردبارى و حمایت خانواده محترم آقاى منصوریان درروزهاى سخت تشکر و قدردانى می کنم.
وی ادامه داد: و اما سخنى باهواداران عزیز؛ فوتبال آنقدر ارزش ندارد که به خاطر آن به افراد و خانواده آنها توهین شود. انتقاد و اعتراض حق مسلم هواداران عزیز است اما هرگز دین مبین اسلام اجازه نداده که به خاطر فوتبال به کسى توهین شود. هواداران عزیز در روزهاى سخت ازخود خویشتن دارى نشان دهند و صبر و متانت خود را حفظ کنند. استقلال داراى هواداران فهیم و با فرهنگ اسلامى است، بنابراین حرمت وشأن افراد باید حفظ و رعایت شود.
به امید فرا رسیدن روزهای خوب استقلال

نظر شما