شناسهٔ خبر: 21497842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه میاندورود:

میاندورود میزبان همایش استانی " شور حسینی " شد

R41358/P1377/S6,74/CT11

فرمانده سپاه میاندورود از برگزاری همایش استانی شورحسینی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، سرهنگ پاسدار مهدی متوسلی امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه با گرامی‌داشت یاد خاطره شهدا اظهار داشت: شهدای مدافع وطن و مدافع حرم دلیرمردان تاریخ اسلام بوده که توانستند با اهدای جان خود درخت انقلاب را آبیاری کنند و اکنون وظیفه ما حفظ و حراست و پاسداشت از این انقلاب است.

وی افزود: جنگ امروز جنگ فرهنگی و جنگ نرم بوده که با این تعداد بنگاه‌های خبری و هجمه‌های ضداسلام و ضدانقلاب باید حواسمان به توطئه‌های دشمنان باشد.

متوسلی تصربح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است که باید حواسمان به هجمه‌های سنگین دشمنان باشد که در این زمینه اصحاب رسانه به عنوان جهادگران عرصه فرهنگ نقش مهمی در بیداری و روشنگری و بصیرت افزایی مردم و خنثی کردن اهداف شوم دشمنان دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس گفت: در نخستین روز هفته دفاع مقدس، حماسه شور حسینی در میدان امام حسین (ع)همراه با رژه خودرویی و رژه موتوری برگزار می‌شود.

متوسلی بیان کرد: امسال درهفته دفاع مقدس بیش از 200 عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها اجرا که 50عنوان برنامه به صورت شاخص و محوری است.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا، نهضت روشنگری، شب‌های خاطره رزمندگان، ورزش‌های بومی و محلی، برگزاری نمایشگاه در زمینه ایثار و شهادت،عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و نواختن زنگ ایثار برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان میاندورود است.

فرمانده سپاه میاندورود گفت: کلام شهدا مقدس بوده و اثر وضعی خوبی خواهد داشت که برنامه‌ریزی شد تا در بحث فضاسازی در سطح شهر، از نکات کلیدی وصیت نامه شهدا استفاده شود.

متوسلی گفت: شهید شاخص هفته دفاع مقدس شهرستان، شهید سعید کمالی از شهدای مدافع حرم بوده که همه ما باید از جبهه مقاومت و شهدای این راه، درس ایثار و ولایتمداری بیاموزیم و مقتدرانه حافظ سنگر اسلام باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما