شناسهٔ خبر: 21497790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسخ رئیس جمهور به سخنان ترامپ منطقی و دیپلماتیک بود+گزارش

استاندارهمدان پاسخ رئیس جمهور کشورمان به سخنان ترامپ را منطقی و دیپلماتیک دانست.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، آقای نیکبخت دیشب در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره تولیدات صداوسیمای مرکز همدان سخنان رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل را بی منطق و تحریک برانگیز بیان و خاطر نشان کرد : رییس جمهور جاهل و بی منطق آمریکا به نظام و ملت بزرگ ایران در صحبتهای جاهلانه خود تعرض کرد که پاسخ رئیس جمهور به این سخنان قاطع ، با منطق و دیپلماتیک بود.
او با اشاره به اینکه ایران اسلامی همواره از عزت و شرف خود دفاع خواهد کرد و مقهور زیاده خواهی ها و زورگوییهای استکبار نخواهد شد افزود: دوران دفاع مقدس دنیا را متوجه کرد که ایران مردمی دارد که برای دفاع از دین و انقلاب و وطن خود جانانه می جنگنند و جان خود را برای اعتلای وطن می دهند .

تاکید استاندار بر ضرورت ساماندهی نیروهای غیر رسمی صداوسیما 

استاندارهمدان در ادامه بر ضرورت ساماندهی نیروهای غیر رسمی صداوسیما تاکید کرد.
آقای نیکبخت با تعجب از اینکه بسیاری از نیروهای صداوسیمای مرکز همدان به صورت ساعتی و حق الزحمه ای فعالیت می کنند افزود : با این شیوه نیروهای فعال و متبحرسازمان قادر نخواهند بود برای زندگی و آینده خود برنامه ریزی درستی داشته باشند.
او با اعلام اینکه برخی از نیروهای صداوسیمای مرکز همدان به علت همین شیوه کاری قادر به تشکیل زندگی و ازدواج نیستند از مسئولان صداوسیما خواست برای تعیین تکلیف این نیروها چاره ای بیاندیشند.

آقای نیکبخت : رسانه ملی همچنان مرجع است

او در ادامه با اشاره به فعالیت بسیاری از شبکه های اجتماعی و ماهواره ای ، صداوسیما را همچنان مرجع دانست و بر ضرورت بهره گیری از توانمندیهای این رسانه ملی در استان و کشور تاکید کرد.
نماینده قوه مجریه در استان با اشاره به نقش و اهمیت رسانه ملی گفت : شرایط بسیار شایسته ای هم اکنون در کشور داریم و شرایط خوبی برای جهش در کشور ایجاد شده است و  صداوسیما  با ایجاد دلگرمی و امید دهی به مردم می تواند نقش بی بدیلی داشته باشد.
این مقام مسئول در ادامه با اظهار رضایت از فعالیت صداوسیما مرکزهمدان ، حق صداوسیمای همدان را بیشتر از جایگاه فعلی دانست و گفت : از رسانه ملی در همدان اظهار رضایت می کنم زیرا تلاش و اهتمام خوبی برای اعتلای همدان و ارتقای جایگاه سازمان داشته است که قابل تقدیراست.
استاندار به استعدادهای خوب در مرکز همدان هم اشاره و خاطرنشان کرد : همدان آمادگی تولید فیلمهای انیمیشن را دارد و ما اعلام آمادگی کرده ایم تا بتوانیم از این فرصت برای کشور استفاده کنیم .
آقای نیکبخت افزود : هیچ استانی به لحاظ گردشگری شایستگی ارتقاء مانند استان همدان را ندارد و رهبرمعظم انقلاب در دیدار اخیر از همدان به نیکی یاد کردند و صدا و سیما بیشتر از هر رسانه ای می تواند ما را در معرفی همدان کمک کند.
استاندار همچنین برگزاری بزرگداشت ملی آیت الله آقا نجفی همدانی را در آذرماه امسال فرصت مناسبی برای معرفی هر چه بیشتر استان از شبکه ملی دانست. 
در این مراسم از برترین های صداوسیمای مرکزهمدان درجشنواره بیستم رادیویی و تلویزیونی مراکزسازمان صداوسیما و فعالان و برنامه سازان این مرکز قدردانی شد.

نظر شما