شناسهٔ خبر: 21497232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندار شادگان تأکید کرد:

آموزش پیشگیری از اعتیاد همزمان با بازگشایی مدارس در شادگان  

شادگان - معاون فرماندار شادگان بر لزوم آموزش پیشگیری از اعتیاد همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت اله آلبوغبیش صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور کلیه اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بر لزوم آموزش پیشگیری از اعتیاد همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس تاکید و اظهارکرد: آموزش پیشگیری از اعتیاد در مدارس بسیار لازم و ضروری است. 
 
معاون فرماندار شادگان در ادامه یاد آور شد: کلیه معاونان پرورشی مدارس باید دوره آموزش پیشگیری از اعتیاد را گذرانده و به عنوان مربی دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مدارس نسبت به آموزش مستمر دانش آموزان در این راستا اقدام کنند. 
 
وی با اشاره به کاهش متوسط مدت زمان مورد نیاز برای تامین مواد مخدر، بر ضرورت افزایش گشتهای نیروی انتظامی در اطراف مدارس و نقاط آلوده تأکید کرد.  

آلبوغبیش در ادامه به فرا رسیدن ماه محرم و راه اندازی ایستگاههای صلواتی و تکیه های عزاداری همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: کلیه اعضای شورا نسبت به تمهیدات لازم برای اجرای مراسم سالم و با شکوه و پیشگیری از موارد احتمالی ناشایست اقدام و مسئولان کمیته های قضایی، درمان، پیشگیری، مقابله و تشکلها با تشکیل مرتب و منظم جلسات نظارت بهینه در این زمینه معمول دارند.

نظر شما