شناسهٔ خبر: 21496993 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پس از ثبت ضعیف‌ترین روند بازی‌‌های خانگی رئال در ۲۰ سال اخیر

زیدان: توپ نمی‌خواست وارد دروازه بتیس شود/ خونسردانه به کارمان ادامه می‌دهیم

R1015163/P1435/S3,28/CT10

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بدشانسی را عامل شکست خانگی شاگردانش در بازی خانگی برابر رئال بتیس دانست و تأکید کرد که با وجود شروع ضعیف تیمش در این فصل از عملکرد مردان خود راضی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید بامداد امروز (پنجشنبه) برابر رئال بتیس با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و برای اولین بار در این فصل تن به باخت خانگی داد. این شکست در شرایطی در کارنامه کهکشانی‌ها ثبت شد که ستاره پرتغالی‌شان کریستیانو رونالدو هم پس از پنج جلسه محرومیت دوباره به ترکیب برگشت. اتفاقی که این شکست را برای کهکشانی‌ها تلخ‌تر می‌کرد باز شدن دروازه‌ آنها در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم بود.

رئال مادرید که بعد از گذشت تنها 5 هفته از آغاز لالیگا، 7 امتیاز کمتر از بارسلونای صدرنشین دارد، بدترین شروع تاریخ خود در 20 سال اخیر لالیگا را در بازی‌های خانگی داشته است چرا که در 3 بازی‌اش در سانتیاگو برنابئو در این فصل از لالیگا 2 بار مساوی کرده و یک بار هم شکست خورده است.

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئالی‌ها در پایان بازی به خبرنگاران گفت: این واقعاً بد است. فوتبال همین است. وقتی توپ نخواهد وارد دروازه شود، شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. ما بازی فوق‌‌العاده‌ای انجام ندادیم اما بازی‌مان بد هم نبود. دقایق ابتدایی نیمه دوم خوب بودند اما این هم درست است که ما کمی عجله داشتیم. ما 26 یا 27 موقعیت گلزنی داشتیم اما توپ نمی‌خواست وارد دروازه بتیس شود آن هم در اینجا، در استادیوم خانگی‌مان. من اما معتقدم که ما باید آرامش‌مان را حفظ کنیم. ما خونسردانه به کارمان ادامه خواهیم داد.

زیدان ادامه داد: کاملاً مشخص است که ما باید با این اتفاق کنار بیاییم. سه بازی خانگی اول‌مان را در ابتدای فصل جدید لیگ خوب انجام نداده‌ایم. فکر نمی‌کردیم که اینگونه شود اما باید اوضاع را تغییر دهیم و هر کاری لازم است انجام دهیم تا بازی‌های بعدی را ببریم.

در حالی که گرث بیل و ایسکو به خاطر پایین بودن شم گلزنی‌شان در این فصل مورد انتقاد واقع شده‌اند، بازگشت کریستیانو رونالدو هم نتوانست کمکی به کهکشانی‌ها بکند.

سرمربی فرانسوی رئال در این باره تأکید کرد: من به هیچ عنوان از هیچ یک از بازیکنانم شکایتی ندارم. بالعکس از آنها راضی‌ام. خوشحالیم که کریستیانو دوباره به جمع‌مان برگشت و در کنار تیم است. من حسرت هیچ چیز را نمی‌خورم و هدفم همیشه این بوده که برنده باشیم. می‌شد تعویض‌های متفاوتی انجام داد اما هدف بازی ما کسب پیروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما