شناسهٔ خبر: 21496205 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

آی او اس 11 منتشر شد + عکس

چند ماه پیش بود که اپل از نسخه جدید سیستم عامل خود رونمایی کرد. نسخه بتای آی او اس 11 یک هفته پس از معرفی، منتشر شد. اما عرضه نسخه کامل و رسمی جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل به پس از معرفی آیفون‌های جدید به تعویق افتاد. شرکت هواوی، امروز به‌صورت رسمی از گوشی میان‌رده‌ی میت 10 لایت (G10) جدید خود در چین رونمایی کرد. گوشی‌های رده پایین علاقه‌مندان خاص خود را دارد. اغلب مردم تمایلی به هزینه زیاد برای گوشی هوشمند ندارند و ترجیح می‌دهند مبلغ کمتری برای تهیه گوشی مدنظر خود بپردازند. از طرفی نیز توقع امکانات قابل قبول و کاملی از گوشی خود دارند. مطابق یک گزارش جدید، دو اپلیکیشن کیبوردی شخص ثالث که در مارکت گوگل‌پلی با نام GO Keyboard انتشار یافته‌اند، به جاسوسی از کاربران اندرویدی متهم شده‌اند. عرضه رسمی سری آی‌فون 8 از دیروز آغاز شد. در همین حال، DxOMark نیز بررسی‌های جامع خود از دوربین این دو اسمارت‌فون را منتشر کرد. مطابق این بررسی‌ها، آی‌فون 8 پلاس بهترین دوربین را در بین تمام گوشی‌های هوشمند دارد و جایگاه دوم نیز به آی‌فون 8 رسیده است. بازی چالش نهنگ آبی طی مدت زمان اخیر شدیدا خبرساز شده است. کنجکاوی نسبت به آن زمانی بیشتر شد که تعداد قربانیان بازی نهنگ آبی افزایش پیدا کرد. آیفون X در 21 شهریور ماه معرفی شد و برخی از قابلیت‌هایش خیلی‌ها را شگفت زده کرد. ولی تعدادی از این امکانات قبلاً نیز در تلفن‌های هوشمند اندرویدی به کار رفته بود.

صاحب‌خبر -

دقایقی پیش سرانجام نسخه اصلی آی او اس 11 منتشر شد. همراه با آی او اس 11، نسخه‌ی جدید پلتفرم های واچ او اس 4 و تی وی او اس 11 نیز عرضه شد.

نسخه جدید ios تفاوت‌های زیادی با نسخه‌های قبلی این پلتفرم دارد و بهبودهای زیادی در آن حاصل شده که جذابیت آی او اس را بیش از پیش می‌کند. از هم اکنون کاربرانی که دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آیپد، آیپاد، اسمارت واچ و … را دارند می‌توانند جدیدترین نسخه پلتفرم‌های مربوطه را دانلود و نصب نمایند و از آن‌ها لذت ببرند.
برای دریافت به روز رسانی کافی است به Settings > General رفته و در بخش Software update به روز رسانی را دانلود و نصب نمایید.

نظر شما