شناسهٔ خبر: 21495903 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمپین جهانی «از عاشورا تا اربعین»

مجمع دوستداران امام حسین (ع) با همکاری مشترک پویش «?who is husssain»، کمپین ۴۰ روزه عاشورا تا اربعین را برگزار می کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛   «مجمع دوستداران امام حسین علیه‌السلام» طی یک همکاری مشترک با کمپین جهانی «?who is husssain»، کمپینی ۴۰ روزه را همزمان با عاشورا آغاز می کند که تا اربعین ادامه خواهد داشت برهمین اساس ۴۰ فعالیت مشخص در بیش از ۶۰ کشور دنیا انجام خواهد شد.
کمپین جهانی «از عاشورا تا اربعین»
این فعالیت‌ها با هدف    توجه ویژه‌ به نقش سیدالشهدا (ع) در زندگی فردی،اجتماعی و  تمرین کردار و رفتار حسینی توامان با عزاداری سیدالشهدا (ع) فارغ از هر رنگ و نژاد و مذهبی انجام خواهد شد. 
بنابراین گزارش علاقه‌مندان برای پیوستن به این کمپین می‌توانند با انتشار تصاویری از فعالیت‌های خود با هشتگ‌های ، #مجمع_دوستداران_امام_حسین(ع) و #whoishussain در فضای مجازی با این کمپین همراهی کنند.
فعالیت های این کمپین  شامل اهدای خون، سر زدن به کودکان کار و ایتام و اهدای هدیه، بازدید از بخش کودکان بیمارستان و...است که این فعالیت‌های جمعی از جمعه بعد از عاشورا بصورت هفتگی و با حضور اعضای کمپین در ایران انجام خواهد شد.
همچنین فعالیت دیگری که این کمپین جهانی از پیروان و مخاطبان خود خواسته است حضور در محل کمپین است تا علاقه‌مندان از نزدیک در جریان فعالیت‌های این کمپین قرار بگیرند و با امام حسین (ع) بیشتر آشنا شوند.
به همین منظور در روز اول محرم در گردهمایی «مجمع دوستداران امام حسین (ع)» دور هم جمع خواهیم شد تا اماممان را به نیکی به جهان بشناسانیم، شما هم عضوی از ما هستید تا این محرم اخلاق حسینی را عالم‌گیر کنیم و فارغ از هر نام و نشانی با نام شما گرد هم آییم.
کانون فرهنگی زیتون به عنوان تنها نماینده این کمپین در ایران از علاقه‌مندان تقاضا می‌کند با حضور در این گردهمایی با این کمپین جهانی همراهی کنند.
گفتنی است در این گردهمایی نشست‌هایی تخصصی با محوریت سیدالشهدا (ع) و همچنین مراسم پرده‌خوانی برگزار خواهد شد.
کمپین جهانی «از عاشورا تا اربعین»
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این گردهمایی از روز ۳۰ شهریور تا ۳ مهر ماه، از ساعت ۱۷ الی ۲۱ به آدرس تهران، خیابان شریعتی، ابتدای ظفر، کوچه صبر، کوچه مطهری، بن‌بست صفایی، پلاک ۷، کانون فرهنگی زیتون مراجعه کنند.همچنین برای اطلاع از برنامه های مجمع به کانال تلگرام به آدرس   https://t.me/imamhussainlovers   و اینستاگرام imamhussainlovers مراجعه کنید. 
کمپین جهانی «از عاشورا تا اربعین»
گفتنی است  پرچم آستان مقدس اباعبدالله الحسین (ع) 
در طور ۵ روز برگزاری رویداد مجمع دوستداران حسین (ع)   در محل  برافراشته خواهد شد. 

منبع: مهر

نظر شما