شناسهٔ خبر: 21494729 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

کرسی‌های تلاوت نفحات القرآن به یاد مسلمانان میانمار + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن با گرامیداشت مسلمانان مظلوم میانمار با تلاوت حبیب صداقت، محمدجواد دلفانی، حسین جلالی فر و رسول تمجید و اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال ۱۳۹۵ به مدیریت مسعود سیاف‌زاده، قاری و حافظ ممتاز کشورمان آغاز شده است. این طرح به‌ تدریج با تبلیغات وسیعی که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، فعالیت آنان در سطح شهر تهران گسترش یافت.

نفحات القرآن همراه با گرامیداشت مسلمانان مظلوم میانمار+صوت و عکس

دارالقرآن نفحات‌القرآن در طول هفته پس از نماز مغرب و عشاء با تلاوت قاریان ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

صد و هجدهمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، 26 شهریور ماه پس از نماز مغرب و عشاء با تلاوت حبیب صداقت، قاری ممتاز کشورمان در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، بلوار دریا برگزار شد. کرسی های این هفته نفحات القرآن، با گرامیداشت مسلمانان مظلوم میانمار برپا شد.

همچنین، صد و نوزدهمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، دوشنبه 27 شهریور ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی(ص) واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران با تلاوت محمدجواد دلفانی، قاری و حافظ ممتاز کشورمان برگزار شد.

در ادامه این کرسی ها، صد و بیستمین کرسی تلاوت نفحات القرآن در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در شهرک معراج، کنار اتوبان آزادگان با تلاوت حسین جلالی‌فر برگزار شد. در این کرسی تلاوت که با حضور اهالی محله 13 آبان شهر ری همراه بود، به همه کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی، جوایزی اهدا گردید.

نفحات القرآن همراه با گرامیداشت مسلمانان مظلوم میانمار+صوت و عکس

صد و بیست و یکمین کرسی تلاوت نفحات القرآن چهارشنبه 29 شهریور ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد فاطمی واقع در خانی‌آبادنو، خیابان شهید لطیفی، خیابان محرمی با تلاوت رسول تمجید، قاری ممتاز کشورمان برگزار شد. در این کرسی تلاوت نیز به تمام کودکان حاضر در  کرسی تلاوت جوایزی تقدیم شد.

در این کرسی‌های تلاوت، علاوه بر توزیع جزوه‌هایی درباره تدبر و تفسیر آیات بین حاضران در مسجد، به نوجوانانی که فقط به استماع کلام وحی بپردازند و پای رحل قرآن بنشینند، جوایزی اهدا می‌شود.

نفحات القرآن همراه با گرامیداشت مسلمانان مظلوم میانمار+صوت و عکس

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت‌های این کرسی‌ها ارائه می‌شود.

 رسول تمجید

دریافت

محمدجواد دلفانی

نظر شما