شناسهٔ خبر: 21494466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس‌کل دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با تسنیم:

حکم اعدام سرکرده باند بین‌المللی موادمخدر در استان البرز صادر شد

R41451/P36447/S6,50/CT1

رئیس‌کل دادگستری استان البرز از صدور حکم اعدام در دادگاه بدوی برای سرکرده باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در استان البرز خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمد فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به صدور رای پرونده قاچاقچی بین‌المللی در استان البرز، اظهار داشت: حکم اعدام برای سرکرده باند بین‌المللی مواد مخدر در استان البرز صادر شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر پرونده در مرحله تجدیدنظر است، ادامه داد: دیوان باید در مورد پرونده نظر دهد که بعد نظر قطعی، رای در زمان مناسب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان البرز پرونده کلان و مهم زیادی وجود دارد، بیان کرد: یک بخشی از این پرونده‌ها در حوزه زمین‌خواری است و بخشی در مورد تعاونی‌های مسکن است.

فاضلیان با بیان اینکه این پرونده‌ها از لحاظ وسعت و تعداد افرادی که در آن درگیر هستند، قابل توجه است، اضافه کرد: پرونده‌هایی در حوزه کلاهبرداری وجود دارد که دارای رقم‌های کلان و مالباختگان زیادی است.

وی با اشاره به معاونت نظارت که به صورت ویژه به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کند، عنوان کرد: بخشی از این پرونده‌‌ها به رای منتهی شدند و برخی مراحل قطعیت رای را گذرانده‌اند و برخی در شرف رسیدگی هستند.

فاضلیان ادامه داد: در دستگاه قضا پرونده‌هایی که بخش قابل توجهی از مردم را درگیر کرده‌اند و برخی از مردم همه سرمایه را در این امور قرار دادند و در حال حاضر گرفتار شده‌اند را در اولویت قرار داده است تا بخش قضایی موضوع تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه اما در بحث اجرا دارای مشکل هستیم، افزود: بخش عمده این سرمایه‌ها و منابع هدر رفته است و مالباخته هم به دنبال بازگرداندن مال خود است.

فاضلیان با اشاره به اینکه اغلب افراد کلاهبردار سرمایه‌ها را به شکلی که قابل دسترسی نیست، منتقل می‌کنند، اظهار داشت: ما در مرحله صدور رای سرعت داریم اما در زمینه اجرا مشکلاتی وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما