شناسهٔ خبر: 21493352 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

ادعای پیشنهاد 10میلیون پوندی سلتیک به آزمون

چند وقتی است دیگر خبر انتقال سردار آزمون به تیم‌های بزرگ اروپا شنیده نمی‌شود. به هر حال فصل نقل و انتقالات تمام شده و او هم ظاهرا در روبین کازان راحت است. دیروز اما رسانه‌های روسی برای آن که یادآوری کنند سردار پیشنهادهایی داشته است، جزئیات تازه‌ای از پیشنهاد سلتیک اسکاتلند به این بازیکن را منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

آنها در نقل و انتقالات به دنبال جذب سردار بودند و نهایت تلاش خود را کردند، ولی باشگاه روبین کازان با جدایی این بازیکن مخالفت کرد و خود او هم تصمیم گرفت در تیمش بماند. روزنامه بیزینس روسیه روز گذشته نوشت سلتیک حاضر بود برای خرید آزمون 10 میلیون پوند به باشگاه روبین کازان پرداخت کند تا این انتقال عملی شود. در ماه ژوئن گذشته میلادی روزنامه انگلیسی سان از تمایل باشگاه سلتیک اسکاتلند برای جذب سردار آزمون خبر داده بود. اگر این باشگاه اسکاتلندی معامله با روبین‌کازان را انجام می‌داد، سردار آزمون می‌توانست به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ سلتیک تبدیل شود. در سال 2011 میلادی باشگاه سلتیک اسکاتلند یان هارتسون را شش میلیون پوند خریده بود. سردار و روبین اما در نهایت تصمیم گرفتند به همکاری‌شان ادامه دهند.

باشگاه روسی از نظر مالی شرایط بسیار خوبی دارد و به همین دلیل با فروش آزمون مخالفت کرد. ده میلیون پوند، رقم سنگینی است و بی‌شک می‌تواند برای خیلی از باشگاه‌ها در اروپا وسوسه‌انگیز باشد؛ ولی ظاهرا این پول برای روبینی‌ها پول خرد است! آنها به علیرضا حقیقی دروازه بان ایرانی خود که نیمکت‌نشین بود و قبلا در این تیم بازی می‌کرد، سالی یک میلیون یورو پرداخت می‌کردند!

نظر شما