شناسهٔ خبر: 21493267 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خودکشی پس از جنایت در دفتر وکالت

مردی با کلت‌کمری به دفتر وکالت همسرش حمله کرد و او و برادرزنش را به گلوله بست. براثر این حادثه، خانم وکیل به‌دلیل شدت جراحات کشته و برادرش در بیمارستان قزوین بستری شد. متهم نیز که هنگام دستگیری به قصد خودکشی، مقادیر زیادی قرص برنج خورده بود با شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد.

صاحب‌خبر -

دادستان قزوین علت حادثه را اختلافات خانوادگی مقتول با شوهرش اعلام کرد و گفت: «ساعت 22 سه‌شنبه، یکی از وکلای زن دادگستری قزوین که با شوهرش اختلاف خانوادگی داشت، همراه یکی از بستگانش به‌عنوان منشی در دفتر وکالت‌شان بودند که هدف تیراندازی از سوی شوهرش قرار گرفتند.» حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی با اشاره به فوت خانم وکیل در بیمارستان به‌دلیل شدت جراحات، افزود: «متهم پس از ایراد جرح از محل متواری و در کمتر از یک ساعت در عوارضی قزوین شناسایی شد. او هنگام دستگیری مقادیری قرص برنج خورد و به‌دلیل شدت مسمومیت به بیمارستان منتقل شد.» به گفته وی، به‌دلیل شرایط وخیم جسمانی متهم، هنوز امکان بازجویی از او فراهم نشده است.

معاون اجتماعی پلیس قزوین نیز درباره جزئیات دستگیری متهم گفت: «پس از اعلام تیراندازی در یکی از دفاتر وکالت، بلافاصله ماموران به محل وقوع جرم اعزام شدند و مشاهده کردند در این حادثه وکیل و منشی اش از ناحیه صورت و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند. سرهنگ رضایی افزود: «ضارب متواری شده بود اما با تلاش ماموران، خودرویش به شکل رها شده در عوارضی آزاد راه قزوین ـ کرج کشف و ضارب که اقدام به خودکشی کرده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. اسلحه نیز در بازرسی از خودرو به دست آمد.» وی با تاکید بر این‌که متهم در بیمارستان تحت نظر است از ادامه تحقیقات پلیس درباره حادثه خبر داد.

نظر شما