شناسهٔ خبر: 21493248 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

ایمنی، آرامش، امنیت در طرح پلیس راهور تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های مختلف برای اجرای طرح استقبال از مهر با هدف ایمنی، آرامش و امنیت دانش‌آموزان در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین رحیمی در همایش طرح استقبال از مهر گفت: امسال سال تحصیلی با آغاز ماه محرم مقارن شده که از لحاظ مسائل ترافیکی ویژگی خاصی دارد که این مهم وظیفه پلیس راهور را سنگین و سخت‌تر خواهد کرد .

وی افزود: در طرح استقبال از مهر امسال پلیس تهران از همه توان و استعدادهای راهنمایی و رانندگی و انتظامی خود استفاده خواهد کرد.

سردار رحیمی به آماده شدن بیش از 17 هزار سرویس مدرسه با کمک استانداری، فرمانداری، شهرداری، آموزش و پرورش و پلیس راهور تهران بزرگ اشاره کرد و افزود: این سرویس‌ها همه موارد ایمنی و آموزش‌های لازم را دارند و بیش از8000 راننده سرویس را هم در بخش استانداردهای ایمنی خودرو و هم در بخش برخورد با دانش‌آموزان و همچنین رانندگی صحیح آموزش داده‌ایم .

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از خانواده‌ها می‌خواهیم سرویس‌هایی را که مورد تائید پلیس است برای فرزندان خود انتخاب کنند تا پلیس همه موارد را برای ایمنی، آرامش و امنیت دانش‌آموزان مدیریت کند .

وی از پیش‌بینی بسته‌های آموزشی و فرهنگی برای بیش 9000 همیار پلیس با کمک آموزش و پرورش در زمینه انضباط ترافیکی و نظم اجتماعی خبر داد.

سردار رحیمی گفت: آموزش‌هایی نیز برای 32 هزار پلیس مدرسه از هفته قبل آغاز کرده‌ایم که در حال برگزاری است تا پلیس مدرسه که کار هدایت عبور و مرور دانش‌آموزان در خیابان‌های مقابل مدارس را به عهده دارند، آموزش‌های لازم را فرا گیرند .

وی افزود: 120 هزار نفر از معلمان نیز به‌عنوان فرهنگ یاران پلیس مسائل ترافیکی را به دانش‌آموزان با همکاری پلیس آموزش می‌دهند. ‌

نظر شما