شناسهٔ خبر: 21493217 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

فرشچیان: حرفم را در آثارم زده‌ام

استاد محمود فرشچیان گفت: صحبت‌های من در قلب من است، زیرا هنرمندانی که اهل قلم هستند اهل صحبت نیستند و کاغذشان صفحه دلشان است که برای دیگران می‌گشایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این استاد نگارگری شامگاه سه‌شنبه در آیین گشایش نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان در اصفهان، با اشاره به دانشجویانی که در جلسه حاضر بودند، گفت: به دانشجویان و هنرجویان توصیه می‌کنم شب و روز و بدون توقع کار کنند. من در این سن که همه بازنشسته می‌شوند هنگام کار، احساس جوانی می‌کنم.

وی ادامه داد: سعی کنید در تمام رشته‌ها با تلاش‌های بی‌وقفه‌ بالاترین مرتبه و مدرک را دریافت کنید چرا که آنقدر هنر وسیع است که هرچقدر جلو بروید باز درهای جدیدی بر انسان‌ها باز می‌شود که ما را به سطوح بالاتری هدایت می‌کند. فرشچیان خاطرنشان کرد: من خیلی مختصر صحبت می‌کنم چرا که پرگویی‌هایم در آثار من است؛ همچنین قلم من هیچ لرزشی ندارد جز عشق به کار؛ جوانان عزیز واقعا کار کنید تا موفق و سرافراز شوید. در این مراسم محمدرضا بهمنی، مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر اصفهان گفت: در تلاش هستیم مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان را به جایگاه حقیقی‌اش در اصفهان برسانیم.

نظر شما