شناسهٔ خبر: 21493157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم استقلال خوزستان:

پیروزی برابر سپیدرود مرهمی برای دردهایمان خواهد بود

اهواز -ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به شکستی که هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتیم قطعا پیروزی برابر سپیدرود رشت مرهمی بر روی دردهایمان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمهای استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران دراهواز اظهار کرد: با توجه به شکست خیلی بدی که هفته گذشته داشتیم هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم تمام وقت خود را صرف مسائل روحی و روانی تیم کنیم تا تیم به شرایط قبلی خود برگردد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با عذرخواهی از مردم خوزستان بابت این شکست ، افزود: وقتی بازی با ذوب‌آهن را به آن شکل واگذار کردیم، من سه روز از خانه بیرون نیامدم اما متاسفانه رفتار عده ای از افراد بسیار زننده بود. ما نیز همچون سایر تیم ها در هر بازی برای بردن به میدان می رویم اما اتفاقاتی در جریان بازی رخ می دهد که از دست من مربی دیگر خارج است اما تا زمانی که زنده‌ایم برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.
وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است همانند زمانی که با تیم پیکان شش گل از پرسپولیس دریافت کردید و در ادامه پیکان به لیگ یک سقوط کرد این موضوع با استقلال خوزستان تکرار شود گفت: برای ماندن در لیگ کسب یک امتیاز از هر بازی کفایت می کند لذا اگر من در تیم پیکان می‌ماندم شاید می‌توانستم پیکان را در لیگ برتر حفظ کنم زیرا زمانی که در پیکان حضور داشتم تا هفته بیستم، 25 امتیاز کسب کرده بودیم اما وقتی از این تیم رفتم پیکان در 14 بازی بعدی خود تنها چهار امتیاز کسب کرد.
ویسی با اشاره به این که مردم خوزستان حق دارند بابت شکست هفته گذشته ما مقابل ذوب‌آهن ناراحت باشند افزود: اما باید بگویم عده ای که اصلا ورزشی نیستند چون از باشگاه رفته‌اند و منافعشان به خطر افتاده است مدام پشت سر ما حرف می‌ زنند که سزاوار نیست. افرادی مانند سیاوش بختیاری‌زاده، داریوش یزدی، فرزاد آهک‌پور از من انتقاد کنند خوشحال هم می‌شوم اما کسی که اصلا ورزشی نیست انتقادش درست نیست.
وی با بیان این که قرار است با کمک استاندار تیم استقلال خوزستان تحت پوشش شرکت نیشکر هفت تپه قرار گیرد افزود: 2 روز گذشته از سوی استاندار کمک خوبی به تیم صورت گرفت که این امر در روحیه بازیکنان و نتایج تیم بسیار اثرگذار است همه می دانند که من به عنوان بازیکن، مربی و سرمربی در شادی‌های مردم خوزستان سهیم بوده‌ام و تلاش می‌کنم دوباره این اتفاق رخ دهد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: انتقادهای غیر کارشناسانه برخی موجب می شود تا با قدرت بیشتر به کارم ادامه دهم ، کسانی که می‌خواهند من را خراب کنند راه را اشتباهی آمده‌اند.
ویسی گفت: متاسفانه در روزهای اخیر عده ای به دستیاران من نقد وارد می کنند که اصلا کارشناس نیستند مطمئن باشید اگر کسانی که این حرف‌ها را می‌‌زدند کارشناس بودند در مورد ادعاهایشان بحث کارشناسی هم می‌کردم.
وی با اشاره به این که با اضافه شدن 20 بازیکن جدید به تیم ما، انقلابی در استقلال رخ داده ، افزود: ما 2 فصل گذشته تیم قهرمان را تحویل دادیم اما این فصل تیمی نامنظم را تحویل گرفتیم که 130 میلیارد ریال بدهکار بود هر چند که فصل قبل پورموسوی و دستیارانش تلاش بسیاری انجام دادند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه در اهواز برگزار می شود.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار: عباسعلی نقی یان

انتهای پیام /*

نظر شما