شناسهٔ خبر: 21492181 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حضور وزیر ورزش در مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال

منبع: ایسنا

مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال ایران با تقدیر از تمامی بازیکنان و نفرات تیم های مختلف رده‌های سنی، دانشجویان و زهرا نعمتی و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال ایران عصر امروز(چهارشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در هتل اسپیناس پالاس تهران و با همت بانک گردشگری برگزار شد.

در این مراسم بازیکنان تیم ملی بزرگسالان که هفته گذشته در جام قهرمانان بزرگ جهان دست به کار بزرگی زدند و توانستند با ایستادن بر سکوی سوم و درخشش در این رقابت ها اولین مدال جهانی تاریخ والیبال ایران را کسب کنند، حضور داشتند. تنها سعید معروف به دلیل سفر و میلاد عبادی پور به خاطر شرکت در تمرینات تیم باشگاهی خود در لهستان در مراسم حاضر نبودند.

در این مراسم، مسئولان عالی رتبه ورزش کشور از جمله مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال و معاون ورزش قهرمانی وزارت کشور حضور داشتند و در جریان مراسم دقایقی را نیز سخنرانی کردند.

همچنین علاوه بر بازیکنان تیم ملی امید و جوانان و نوجوانان، چهره های نام آشنای والیبالی، پیشکسوتان این رشته، مسئولان و مدیران عالی رتبه ورزشی کشور و اصحاب رسانه در این مراسم حضور به عمل رسانده بودند.

مراسم تقدیر از ملی پوشان با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و سرود بانک گردشگری آغاز شد.

پس از توضیحات مجری برنامه درباره مراسم و خیر مقدم به حضار، مستندی تهیه شده از سوی روابط عمومی بانک گردشگری در مورد والیبال ایران به همراهی موزیک پخش شد.

با اجرای زنده موسیقی با اجرای علی زند وکیلی مراسم ادامه یافت.

در ادامه مراسم دکتر داورزنی به ایراد سخنرانی پرداخت و از زحمات تمامی عوامل، بازیکنان و کادرهای فنی تیم های ملی در رده های مختلف تقدیر به عمل آورد. او همچنین موفقیت های نوجوانان و تیم دانشجویان با کادر فنی ایرانی را نیز تحسین برانگیز دانست. در ادامه از کسب نخستین مدال جهانی والیبال ایران ان هم در بین برترین های جهان تقدیر کرد.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان نیز به دلیل کمبود وقت در هنگام دعوت بر روی سن ضمن عذر خواهی از حضار از سخنرانی خودداری کردند.

در این مراسم از ملی پوشان پرافتخار والیبال ایران در ابتدا از بازیکنان تیم ملی جوانان پس از کسب عنوان پنجمی جهان در سال ۲۰۱۷ با دعوت بر روی سن تقدیر به عمل آمد.

پس از آن با اعلام مجری برنامه به ترتیب از تمامی بازیکنان تیم های ملی نوجوانان، جوانان، امید و دانشجویان تقدیر  شد و در پایان از بلند قامتان بزرگسال تقدیر شد.

در پایان این مراسم از خانم زهرا نعمتی بانوی پرافتخار کماندار ایران نیز تقدیر به عمل آمد.

در خاتمه مراسم نیز عکسی یادگاری از ملی پوشان در محل فوتو استیشن گرفته شد و در پایان حضار به پذیرایی و مراسم شام دعوت شدند.

نظر شما