شناسهٔ خبر: 21492031 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
دومین پیروزی تیم فوتسال دانشجویان ایران مقابل مغولستان
تیم فوتسال دانشجویان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی دانشجویان آسیا مقابل مغولستان به پیروزی رسید.
به گزارش ایسنا، دومین روز مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا در لینگوو کشور چین پیگیری شد و تیم دانشجویان ایران در دومین دیدار خود توانست مغولستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست دهند. برای تیم دانشجویان ایران علی ابراهیمی٣گل، شهاب طالبی٣ گل ، ابوالفضل حسینی٢ گل ، مرتضی عزتی٢ گل و علیرضا جوان ١گل به ثمر رساندند.پیش از این هم تیم دانشجویان کشورمان موفق به شکست ۱۰ بر صفر مالزی شده بودند.تیم ایران در سومین بازی مرحله گروهی فردا با قرقیزستان روبرو می شود.

حریفان سرمایه در والیبال‌ باشگاه های جهان
حریفان تیم بانک سرمایه در مرحله نخست مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان مشخص شدند.
به گزارش ایرنا مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان در ورشو برگزار شد. طبق این قرعه کشی ۸ تیم شرکت کننده در ۲ گروه ۴ تیمی با یکدیگر به صورت دوره ای رقابت خواهند کرد و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی که در شهر کراکوف برگزار خواهد شد، صعود خواهند کرد.بر این اساس، تیم بانک سرمایه به عنوان قهرمان آسیا در گروه نخست با تیم های زاکسا لهستان، لوبه ایتالیا و سادا کروزیرو برزیل (قهرمان دوره گذشته) رقابت خواهد کرد.

لیگ برتر هندبال از امروز آغاز می‌شود
لیگ برتر هندبال مردان در سال ۹۶ ازامروز با حضور ۸ تیم در شهرهای مختلف آغاز می شود.
به گزارش «ورزش سه»، طبق برنامه ریزی صورت گرفته لیگ برتر هندبال ایران امسال با حضور ۸ تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو، صنعت مس، سنگ آهن بافق، کبیر موتور، نیروی زمینی و سپاهان برگزار می شود. سی امین دوره این رقابت ها از امروز با برگزاری ۴ دیدار آغاز می شود و قرار است تا پایان سال هم به اتمام برسد. این رقابت ها در شرایطی برگزار خواهد شد که ایران بیش از ۱۰ بازیکن در لیگ های اروپایی دارد و ترکیب تیم های حاضر نسبتا جوان شده است.
برنامه هفته نخست‌:نفت و گاز گچساران – پتروشیمی مارون، هپکو – صنعت مس،سنگ آهن بافق – کبیر موتور،نیروی زمینی – سپاهان

حضور نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان
بنا بر اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز امین احمدیان به عنوان تنها نماینده ایران در رقابت های قهرمانی جوانان جهان شرکت خواهد کرد.
به گزارش مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی ۸ تا ۱۲ آذر به میزبانی ایتالیا برگزار می شود. بنا بر اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز، امین احمدیان به عنوان تنها نماینده ایران می تواند در بخش انفرادی این دوره رقابت ها شرکت داشته باشد.‌احمدیان با رنکینگ جهانی ۶۰ در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کند. نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی پینگ پنگ بازانی بودند که پیش از این در دیدارهای انفرادی مسابقات قهرمانی جوانان جهان شرکت کرد بودند. عالمیان در رقابت های ۲۰۰۸ ژاپن و عمرانی در مسابقات ۲۰۱۲ هند شرکت کرده بودند.

تساوی تیم فوتبال دانشجویان ایران برابر تایوان
تیم فوتبال دانشجویان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا برابر تایوان به تساوی رسید.
به گزارش مهر، در نخستین روز از چهارمین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا در کره جنوبی تیم منتخب فوتبال وزارت بهداشت، به مصاف تیم تایوان رفت که در پایان بازی دو تیم با نتیجه تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.در این مسابقه رامین نوروزی (۵۷) و اشکان مولودی (۸۰) برای تیم ایران گلزنی کردند.تیم منتخب دانشجویان ایران در مسابقات آسیایی در گروه Bقرار دارد و امروز در دومین مسابقه خود به مصاف تیم ژاپن Bمی‌رود. چهارمین دوره رقابتهای فوتبال دانشگاه های آسیا ۲۷ شهریور لغایت ۶ مهر در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود.

باخت ناباورانه بانوان والیبالیست مقابل تایلند
تیم ملی بانوان والیبال ایران در حالی مقابل تایلند شکست خورد که فقط در یک ست موفق شد به ۱۵ برسد و با اختلاف ۱۰ امتیاز ست ها را واگذار کرد.
به گزارش “ورزش سه”، رقابت های انتخابی قهرمانی بانوان جهان در آسیا آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود رو در روی تایلند قرار گرفت. این تیم که با تغییرات بسیاری رو به رو شده بود، در ۳ ست پی در پی و با امتیازات ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۴ نتیجه را واگذار کرد تا شروعی ناباورانه داشته باشند.

نظر شما