شناسهٔ خبر: 21490330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای نمایش ستارگان درخشان 3 در رشت

نمایش ستارگان درخشان 3 با موضوع فرهنگ ایثارو شهادت ، تاریخ را با بیان حدیث کساء از صدراسلام تا عصر حاضر و شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده است.

صاحب‌خبر -
اجرای نمایش ستارگان درخشان 3 در رشتبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکزگیلان ، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در حاشیه برگزاری این نمایش ، بااشاره به تاثیر آثار هنری بر ترویج فرهنگ اصیل اسلامی برای نسل های جوان جامعه، گفت : این نمایش با اتکا به هنر مدرن نمایش و با استفاده از هنرمندان بومی گیلان ، ترویج فرهنگ ایثارو شهادت را سرلوحه قرارداده است.
سرهنگ بایرامی ، آغاز این نمایش را با بیان حدیث کساء عنوان و خاطرنشان کرد : نمایش ستاره های درخشان 3 با اجرای داستان های حمله به خانه امام علی ( ع ) و شکستن پهلوی بانوی دو عالم ، به واقعه عاشورا و اتفاقات پیرامون آن نیزاشاره می کند  
وی افزود : این نمایش در گذر تاریخ به انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس می رسد و در نهایت با داستان مدافعان حرم و شهدای این دوره به اتمام می رسد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت : این نمایش تا پنجم مهر هر شب در دهکده مقاومت سپاه قدس گیلان ، واقع در کیلومتر 4 جاده رشت به تهران ، جنب مقر لشکر عملیاتی سپاه قدس از ساعت 20 و 30 دقیقه اجرا می شود.

نظر شما