شناسهٔ خبر: 21490323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رسالت توحیدی باید در جامعه بر همگان حاکم شود

R41350/P1377/S6,54/CT11

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری علم جهت‌دار و توحیدی باید به جامعه تزریق شود، گفت: ایمان و جهاد اگر درست شکل بگیرد رضای خدواند را به همراه دارد و رسالت توحیدی باید در جامعه بر همگان حاکم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به ایام محرم، دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: این 3 ایام دارای 3 رسالت جهادی، ایمانی و علمی است که باید در این ایام به این رسالت‌ها توجه ویژه‌تری داشته باشیم.

وی افزود: اگر بخواهیم در این مسیر پر پیچ وخم به مقصد برسیم باید این 3 رسالت را در عمل چراغ راهمان قرار دهیم تا به رضوان و سعادت دست یابیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه علم جهت‌دار و توحیدی باید به جامعه تزریق شود، بیان کرد: ایمان و جهاد اگر درست شکل بگیرد رضای خدواند را به همراه دارد و رسالت توحیدی باید در جامعه بر همگان حاکم شود.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: در 3 سال گذشته از 93 دستگاه ارزیابی و 23 دستگاه در شورای فرهنگ عمومی عملکرد خود را ارائه کردند.

وی گفت: به منظور تعال بیشتر و تقویت شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها 7 نفر به عنوان ناظر بر شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حجت‌الاسلام علیرضا ملک‌محمدی، حجت‌الاسلام محمد کریمی، حجت‌الاسلام البرز رئیسی، حجت‌الاسلام مراد یوسفی، سید باقر حسینیف زهرا حبیبی و کجتبی بنیادیان به عنوان ناظران شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها انتخاب شدند.

کاگران با اشاره به ارائه برنامه‌های عفاف و حجاب توسط دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: از مجموع 19 دستگاه مربوطه تنها 8 دستگاه برنامه‌های خود را ارائه کردند و 11 دستگاه دیگر ظرف مدت یک هفته آینده باید برنامه‌های خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما