شناسهٔ خبر: 21490239 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

برتری یک نیمه‌ای استقلال برابر ذوب آهن

71536

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن در نیمه نخست با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تمام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال بحران زده علیرضا منصوریان میزبان ذوب آهن سرحال امیر قلعه نویی بود. این دیدار از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نیمه نخست با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

روزبه چشمی در دقیقه ۱۲ برای استقلال گلزنی کرد.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری است.

گزارش نیمه نخست

گل: در دقیقه ۱۲، فشار بازیکنان استقلال روی دروازه ذوب آهن جواب داد و ارسال حسن بیت سعید و ضربه جابر انصاری بعد از برخورد به مدافع ذوب آهن مقابل محوطه شش قدم به روزبه چشمی رسید و او گل نخست استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۶، کار تیمی بازیکنان استقلال به سانتر میلاد ذکی‌پور به روی دروازه ختم شد که ضربه جابر انصاری را رشید مظاهری در آغوش کشید. 

در دقیقه ۲۰، سانتر امید نوافکن از سمت چپ زمین ذوب آهن به ذکی پور رسید اما ضربه سر او بسیار بد بود و توپ را مدافع ذوب آهن دفع کرد.

در قیقه ۲۱، ضد حمله سریع بازیکنان ذوب آهن توسط مرتضی تبریز منجر به یک موقعیت خطرناک شد که محمدرضا حسینی در موقعیت تک به تک شوت زد اما ضربه او را سید حسین حسینی با پا برگشت داد.

در دقیقه ۲۴، ارسال بازیکن ذوب آهن از سمت راست زمین استقلال به روی دروازه این تیم در موقعیت خوبی به محمدرضا حسینی رسید اما او این بار هم نتوانست ضربه خوبی را به توپ بزند.

در ادامه دقایق بازی، دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را بر روی دروازه هم خلق کردند که کمتر باعث به زحمت افتادن دروازه‌بان‌ها شد.

نیمه نخست این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال خاتمه یافت تا استقلالی‌ها یک نیمه دیگر برای خروج موقتی از بحران فاصله داشته باشند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی (کاپیتان)، لئوناردو پادوانی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف، حسن بیت سعید و جابر انصاری.

ترکیب ذوب آهن: رشیدمظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، محمد ستاری،  مهدی مهدی پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی (کاپیتان).

انتهای پیام

نظر شما