شناسهٔ خبر: 21490230 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

حجت‌الاسلام حسینی خراسانی در نطق پیش از دستور اجلاسیه خبرگان:

حل مشکلات مردم و همدردی با آنها راهکار غلبه بر مشکلات و خنثی‌سازی توطئه‌ها است

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان گفت: باید به فکر ملت بود، با آنها همدردی کرد، مشکلات ملت را حل کرد و این راهکار غلبه بر همه مشکلات و خنثی‌سازی همه توطئه‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیداحمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان در نطق پیش از دستور مجلس خبرگان اظهار داشت: قدرت لایزال نظام جمهوری اسلامی ایران ،قدرت ملت شریف و انقلابی است. باید به این ملت خدمت کرد.

وی افزود: روحانیت متعهد و راستین شیعه با همه تبلیغاتی که علیه روحانیت انجام می‎گیرد همواره در خط مقدّم دفاع از دین و خدمت به مردم بوده و هست و مردم همچنان روحانیت را مرجع امور دینی، دنیوی و سیاسی خود می‎دانند و در رویدادهای پیچیده به روحانیت پناه می‎برند.

نماینده مردم خراسان رضوی ادامه داد: این اعتبار اجتماعی و سرمایه عظیم مردمی روحانیت ،معلول خداخواهی و خدمتگزاری به دین ملت و بی اعتنائی به زخارف دنیوی و ساده زیستی آنان است .رهبری حکیم و معتقد نظام اسلامی، اندیشه مبارک و راهگشا و فراگیر سبک زندگی دینی را مورد توجه و تکرار و تاکید قرار دادند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سبک مردم داری ،سبک مدیریت و سبک حکومت در اسلام یک سبک ویژه پاک و آسمانی است با عنایت به دغدغه ها و آسیب های جدی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و معیشتی در نطق های خبرای امت و امنای ملت مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به سه کلام نورانی برای علاج مشکلات و درمان دردهای موجود امروز و فردای جامعه اسلامی و حفظ حکومت اسلامی ضروری است، تصریح کرد: ملتی که در آن ضعیف نتواند بدون واهمه و بیم، حقش را از قوی مطالبه و دریافت کند هیچ وقت و هرگز روی سعادت و پیروزی و آرامش را نخواهد دید.

حجت الاسلام حسینی خراسانی ادامه داد: حضرت امیر به هنگام ترک بصره پس از مدتی اقامت و حکومت در آنجا و نیز به هنگام ورود به کوفه و تصدی منصب رهبری و حکومت به اهالی بصره و کوفه صورت دارائی و موجودی مالی خود را خیلی شفاف اعلام کرد و فرمود: دارای همین مرکب ، اثاث و اسباب زندگی و این غلام هستم. هرگاه در پایان کار چیزی بر این افزودم و اندوختم پس من در حق شما خیانت کرده ام.

وی در همین زمینه یادآور شد: هرگاه حاکمان به هر دلیل حاکمیت و صاحب منصبان نتوانستند در کار و کاسبی و زندگی و معیشت مردم توسعه ایجاد کنند و نتوانستند به بازار و صنعت و تولید و اشتغال نشاط و رونق ببخشند. پس باید سطح زندگی خود را با سطح زندگی ضعیف ترین افراد جامعه تنظیم کنند تا فقر و تنگدستی و مشکلات و بیکاری خانواده ها را تحت فشار قرار ندهد و آنان را وادار به شورش نکند.

وی افزود: اگر نظام اسلامی و فرزندان دلیر سپاه، تفنگ دارانی هستند که آمریکائی ها را به اسارت گرفتند و شاخ آمریکا را شکستند و اگر جمهوری اسلامی، چشمه فتنه ها را کور کرده است و دست اجانب را از اموال این کشور قطع کرده است همه و همه با وجود رهبری زاهد ، شجاع ، مقتدر و قدرت عظیم الهی ملت بوده است. بنابراین باید به فکر این ملت بود و با آنها همدردی کرد و مشکلات ملت را حل کرد و این راهکار غلبه بر همه مشکلات و خنثی سازی همه توطئه ها و بقاء نظام و جمهوری اسلامی است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما