شناسهٔ خبر: 21490148 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترامپ وضع روانی طبیعی ندارد؛ سخنانش بسیار بی پایه و سخیف بود

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: دشمنی امریکا و سران این کشور با جمهوری اسلامی ایران سابقه طولانی دارد اما رئیس جمهور تازه کار این کشور نیز هم وضع روحی و روانی طبیعی ندارد و هم سخنانش بسیار بی پایه و سخیف است به ویژه سخنان اخیرش در سازمان ملل.

صاحب‌خبر -
آیت الله آملی لاریجانی پس از اجلاس خبرگان رهبری در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره اظهارات ضد ایرانی اخیر ترامپ گفت: امریکا بزرگترین جنایات را در اکناف دنیا مرتکب شده هیچ کس جنایات این کشور را در ویتنام، عراق و افغانستان فراموش نکرده است و اکنون نیز همه از همراهی این کشور با تروریست ها در منطقه آگاهند.
وی افزود: با همه فجایعی که امریکایی ها در اطراف و اکناف دنیا مرتکب شده اند مدعی دوستی با همه هستند و حقوق بشر دیگر کشورها را پالایش می کنند و حال آنکه سخیفتر از این سخنان نمی شود گفت.
رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: همه امریکا و دخالتهایش را در کشورهای جهان شناخته اند به ویژه حمایت امریکا از رژیم هایی که مستبد و خودکامه هستند.
آملی لاریجانی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان تصریح کرد: رئیس جمهور امریکا در عربستان سعودی در مراسم رقص شمشیر شرکت کرد یعنی در کشوری که روی انتخابات را به خود ندیده است اینها بزرگترین حامی استبداد و خودکامگی در منطقه و دنیا هستند.
وی افزود: با این حال جمهوری اسلامی ایران را که دارای بزرگترین دموکراسی و مردم سالاری دینی در منطقه و جهان است به خودکامگی و استبداد متهم می کنند.
رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: ما می دانیم که این اظهارات سران امریکا دیگر رنگی در دنیا ندارد، همه مردم در جهان و مردم عزیز ما سخافت این حرفها را می شناسند و بهتر است سران امریکا به فکر تجدید نظر در راه و روش خود باشند به ویژه آقای ترامپ که تازه کار است و حرفهای سخیفی را در همه جا پراکنده می کند.

نظر شما