شناسهٔ خبر: 21489880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

تئاتر کرمانشاه باید آسیب شناسی شود

کرمانشاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: عرصه تئاتر استان کرمانشاه باید آسیب شناسی شود و در جهت رفع مشکلات گام برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیم جعفری عصر امروز چهارشنبه در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی که در محل مجتمع فرهنگی انتظار کرمانشاه برگزار شد، با اعلام نارضایتی از کار تئاتر استان گفت: امروز کارهای نمایش استان کرمانشاه شرایطی دارد که اصلا در شأن استان نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه: افزود: تئاتر استان نیازمند توجه و همکاری هنرمندان است و نباید اجازه دهند این هنر رها شود.

حجت الاسلام جعفری با لزوم تاکید بر آسیب شناسی در عرصه تئاتر، تصریح کرد: باید آسیب ها در این عرصه شناسایی شود و با تشکیل جلساتی در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

وی کرمانشاه را یک استان سرآمد در هنر و تاریخ دانست و افزود: حیف است هنر در این سرزمین تضعیف شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: هنر تئاتر بسیار تاثیرگذار و به نوعی مادر هنرهاست لذا باید برمتون و ساختار نمایش و بازیها دقت بیشتری شود.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: اگر به فکر توسعه و تعالی و رسیدن به افق بلند هنر و تئاتر هستیم باید با همدلی و کنار گذاشتن کدورت ها به این مهم برسیم.

حجت الاسلام جعفری اذعان داشت: بسیار جای تاسف است که در جشنواره امسال شهرستانها حضور ندارند و به نوعی تئاتر در شهرستانها رها شده است.

وی در پایان افزود: جوانان این استان ظرفیت و توان کار در تئاتر را دارند و باید با برگزاری آموزش های لازم در جهت اعتلا و ارتقاء تئاتر گام های لازم را برداریم.

نظر شما