شناسهٔ خبر: 21489708 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرکز عرضه دوچرخه و موتورسیکلت برقی بخش خصوصی راه اندازی شد

تهران-ایرنا- مدیرعامل نخستین مرکز عرضه دوچرخه و موتورسیکلت برقی گفت: بخش خصوصی این مرکز را راه اندازی کرد تا گامی برای کاهش آلودگی بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «سیدمهدی میرمهدی کمیجانی» امروز در آیین افتتاح نخستین مرکز عرضه دوچرخه و موتورسیکلت بخش خصوصی افزود: عرضه موتورسیکلت برقی توسط بخش خصوصی گام مهمی در همکاری با دولت برای مدیریت آلودگی هوا در کلان شهرهاست.
وی استفاده از موتورسیکلت های برقی را موثرترین راهکار برای کاهش آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و مصرف بهینه سوخت دانست.
میرمهدی کمیجانی مزیت موتورسیکلت و دوچرخه های برقی عرضه شده در این مرکز را استفاده همزمان از توانی مضاعف برای رفتن در مسیرهای مرتفع عنوان کرد و ادامه داد: این توان اجازه نمی دهد در مسیرهای مرتفع سرنشین با مشکل مواجه شود.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران قیمت موتورسیکلت های برقی این مرکز را بین 20 میلیون ریال تا 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: سرعت در موتورهای قیمت پایین خیلی بالا نیست.
میرمهدی کمیجانی از راه اندازی کارخانه ساخت داخل این نوع موتورها در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: راه اندازی این کارخانه بخشی از معضل اشتغال جوانان را برطرف می سازد.
وی قیمت دوچرخه های برقی را بین پنج میلیون ریال تا 10 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: برخی انواع آن قیمت های بالاتری هم خواهد داشت.
علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران و برخی رییسان اتحادیه های صنفی کشور در مراسم افتتاح این مرکز حضور داشتند.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام**2078*1961* خبرنگار:محمدمهدی بهرامی* انتشار: مریم مسعود

انتهای پیام /*

نظر شما