شناسهٔ خبر: 21489378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در جلسه هیئت مدیره قطار شهری شیراز

افزایش ساعت متروی شیراز در فاز ۲ خط یک مصوب شد‌

R41382/P1377/S6,61/CT1

اعضای هیئت مدیره سازمان قطار شهری شیراز در جلسه عصر امروز خود به مناسبت آغاز سال تحصیلی با افزایش ساعت متروی شیراز در فاز ۲ خط یک موافقت کردند.

صاحب‌خبر -

 مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، در  حاشیه این نشست اظهار داشت: در پی جلسه عصر امروز  ساعت استفاده از مترو در مسیر چهار راه زند تا میدان گلسرخ  "فاز 2 خط یک" از ساعت 6:30 تا 15 به تصویب رسید.

اسدالله حاجی‌زمانی با بیان اینکه در حال حاضر ساعت فعالیت متروی شیراز در این مسیر تا ساعت 12 است گفت: امیدواریم با این افزایش ساعت بتوان خدمات بیشتری به شهروندان شیرازی به ویژه دانش‌آموزان ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر و در فاز 2 خط یک قطار شهری شیراز ایستگاه‌های زندیه،  ولی عصر (عج)،  فضیلت، شهید دوران و  شهید دستغیب فعال است که افزایش ساعت فعالیت همزمان با سال تحصیلی از اول مهر ماه 1396 انجام می‌شود.
حاجی‌زمانی افزود:  ساعت بهره‌برداری فاز یک خط یک متروی شیراز از ایستگاه احسان تا چهار راه زند همانند قبل از ساعت 6:30 تا 21:30  با سر فاصله 15 دقیقه است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز، در راستای ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به استفاده از مترو به عنوان سالم‌ترین و امن‌ترین شیوه حمل ونقل درون شهری و نیز به منظور کمک به کاهش ترافیک در روزهای ابتدائی سال تحصیلی 97-96 از روز شنبه اول مهرماه تا روز دوشنبه سوم مهرماه، خدمات مترو به صورت رایگان در خدمت شهروندان عزیز سومین حرم اهل بیت(ع) قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما