شناسهٔ خبر: 21488560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی برگزیدگان جشنواره قصه‎گویی مازندران

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی با معرفی نفر‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمدعلی یزدان شناس سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به برپایی نوزدهمین جشنواره قصه‎گویی کانون پرورش فکری، گفت: این جشنواره با مشارکت ۲۳۰ قصه‎گو شامل ۱۲۸ قصه‎گو از اعضای کانون، ۴۴ نفر در بخش مربیان و ۵۲ نفر در بخش آزاد ۲۲ و ۲۳ شهریور در شهر‌های گلوگاه و چالوس برگزار شد.

 

وی افزود: در پایان این رقابت‎‌ها ۹ قصه‎گوی برتر استان با نظر هیات داوران انتخاب و برای رقابت در بخش منطقه‎ای به دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه‎گویی ارسال شد.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: بر اساس رای هیات داوران نوزدهمین جشنواره قصه‎گویی مازندران، منتخبان بخش قصه‎گویی آزاد مریم دلاویز با قصه «چشم بادومی» در بخش نوجوان خشایار رستم‎نژاد با قصه «حمزه پهلوون»، مهسا امیرخانلو با قصه «پادشاه میداس و انگشتان جادویی» و در بخش رضوی محدثه کریمی با قصه «دکتر رضا» به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.


یزدان شناس افزود: در بخش برگزیده مربیان کانونی نیز به ترتیب ربابه هاشمی با قصه «ماه بانو»، سمیه حسن‎پور با قصه «دوچشمی» سکینه فرمانی با قصه «آن بالا این پایین» و هدی کریم با قصه «طبل جادویی» برگزیده شدند.


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: هیئت داوران در پایان محمدمهدی کاکازاده با قصه «عروسی آقا خروسه و خانم روباهه»، فاطمه احسانی با قصه «آرزوی سهر»، و کبری محمدیان با قصه «ساقه نی درمیان قصه اولی ها» را شایسته تقدیر معرفی کرد.


انتهای پیام/ع


معرفی برترین‎‌های نوزدهمین جشنواره قصه‎گویی مازندران

نظر شما