شناسهٔ خبر: 21488261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری ۳۰۰ متهم به سرقت، موادمخدر و اراذل و اوباش در رامسر

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۳۰۰ متهم به سرقت، موادمخدر، اراذل و اوباش و دیگر جرایم در شهرستان رامسر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار میرفیضی در حاشیه نمایشگاه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان رامسر با بیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی و ظفر در راستای مطالبات مردمی و برابر نظرسنجی‌های صورت گرفته، اجرا شد، اهداف از این طرح را ارتقا نظم و امنیت عمومی، انضباط بخشی ترافیکی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان موادمخدر و سارقان برشمرد.


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف بیش از ۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریالی اموال مسروقه و کالای قاچاق در این طرح، گفت: در این طرح بیش از ۳۰۰ متهم به سرقت، موادمخدر، اراذل و اوباش و دیگر جرایم شناسایی و دستگیر شدند.


سردار میرفیضی افزود: بیش از ۲۳۳ دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف در این طرح توقیف شد و ۳۲ کیلو گرم انواع موادمخدر و انواع سلاح سرد و گرم توقیف شد.


وی از پلمب بیش از ۲۵ واحد صنفی متخلف و اخطار پلمب به ۳۸ واحد صنفی متخلف در این طرح خبر داد.


سردار میرفیضی با اشاره به در پیش بودن ایام بازگشایی مدارس و ایام سوگواری محرم از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی در مازندران با بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها در سطح استان خبر داد.


وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان مازندرانی در این ایام، با توجه به حجم بالای ترافیک در معابر عمومی و درون شهری از شهروندان خواست، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری رسانند.


فرمانده انتظامی مازندران همچنین با اشاره به روز‌های پایانی تعطیلات تابستان از مسافران خواست با مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در روانسازی ترافیک یاری کنند.


انتهای پیام/ع


۳۰۰ متهم به سرقت، موادمخدر و اراذل و اوباش در رامسر دستگیر شدند

نظر شما