شناسهٔ خبر: 21487460 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازدید معاون سیما از پشت صحنه «پاهای بی‌قرار»

معاون سیما با حضور در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی در جریان روند ساخت این سریال قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مرتضی میرباقری بعد از ظهر امروز با حضور در شهرک سینمایی غزالی از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» بازدید کرد.

بنا بر این گزارش،در این بازدید مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج، مجید شعبانپور رئیس مرکز تولید و فنی سیما، مهدی توکلی‌زاده مدیر روابط عمومی معاونت سیما، حمیدی قائم مقام مرکز سیمافیلم، الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج و طاهری رئیس دفتر معاون سیما حضور داشتند. 

به گزارش فارس، امروز آرش مجیدی، سیروس همتی و سمیرا حسن‌پور از جمله بازیگرانی بودند که جلوی دوربین رفتند و زین العابدین توضیحاتی درباره روند ساخت سریال ارائه داد. همچنین بازیگران و عوامل حاضر در صحنه با میرباقری به گفت‌وگو نشستند و در این دیدار بر رونق چرخه تولید آثار نمایشی تاکید و از این موضوع ابراز خوشحالی کردند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی در سه فصل زمان حال و گذشته تولید خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی 60 قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند.

«پاهای بیقرار» نام موقت این سریال، ملودرامی خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد. این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

فصل دو از سال 57 تا 64 را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی،افسانه ناصری، سمیرا حسن پور بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما