شناسهٔ خبر: 21487268 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور رئیس سازمان اوقاف کشور؛

رواق امام خامنه ای امامزاده شاهرضا (ع) افتتاح شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه رواق امام خامنه ای امامزاده شاهرضا(ع) گفت: عملیات آیینه کاری، گچ بُری سنتی و نقاشی این رواق در 2مرحله از 15 شهریور 95 تا اول خردادماه 96 انجام شد.
حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی تصریح کرد: در این پروژه گچ بُری سنتی به متراژ 295 مترمربع، نقاشی ایرانی به متراژ 129 مترمربع و آیینه کاری به متراژ 201 مترمربع اجرا و به بهره برداری رسید.
وی افزود: برای اجرای این پروژه سه میلیارد و 378 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: در شهرستان های شهرضا ودهاقان 17 بقعه متبرکه، 763موقوفه به مساحت 8 هزار هکتار و 2 هزار و 511 رقبه وجود دارد.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی درآمد موقوفات در شهرستان های شهرضا و دهاقان در سال گذشته را چهار میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 16 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز درآمد بقاع متبرکه این شهرستان ها بوده است.
وی در آمد بقاع متبرکه در این شهرستان ها طی 6 ماه نخست امسال را هشت میلیارد و 300 میلیون ریال و در آمد موقوفات این شهرستان ها طی 6 ماخ نخست امسال را سه میلیارد ریال اعلام کرد.
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: مدرسه امین وابسته به حوزه علمیه مدینه العلم شهرضا به مساحت یک هزار و 200 مترمربع و به ارزش 10میلیارد ریال، مجتمع مسکونی سیدالشهدا دارای هفت واحد مسکونی برای زوج های جوان به ارزش هشت میلیارد ریال و حسینیه سیدالشهدا با 700 مترمربع مساحت و به ارزش هفت میلیارد ریال نیز بتازگی به موقوفات این شهرستان اضافه شده است.
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/7144 / 2093 ** خبرنگار: محمدرضا میری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*

نظر شما