شناسهٔ خبر: 21487251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با امام جمعه تبریز؛

در صورت بروز خطر دشمن با ضرب شصت نیروهای مسلح مواجه می‌‌شود/ معاندان نظام آرزوی اختلاف افکنی بین ایرانی‌‌ها را با خود به گور خواهند برد

سردار غلام‌عسکر کریمیان با اشاره به نیروهای موجود در آذربایجان‌شرقی، ابراز داشت: در صورت وجود خطری، در وهله اول، دشمن با ضرب‌شصت ما مواجه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، سردار غلام‌عسکر کریمیان عصر امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تجدید میثاق نیروهای نظامی و انتظامی استان با مقام معظم رهبری یکی از اصلی‌ترین اهداف این دیدار است، اظهار داشت: اصلی‌ترین راهبرد دشمن در وضعیت کنونی ایجاد دوقطبی و چندقطبی و تشدید اختلافات بین مردم و دولت، مردم و مردم، دولت با دولت و نیروهای مسلح است و مقام معظم رهبری با احساس این مسئله، فرمودند: امروز از هر گلویی که ندای اختلاف از آن بیرون آید، آن گلو خائن است.

وی افزود: جبهه استکبار در طول دوران پس از انقلاب اسلامی شکست‌های بزرگی خورده است و همانند مار زخمی به خود می‌پیچد و دنبال فرصتی است تا با اختلافات بتواند به جمهوری اسلامی رخنه کند و اصلی‌ترین وظیفه‌ی ما حفظ انسجام و وحدت در کشور است و همه می‌دانیم که نیروهای مسلح هر کشور، نقش محوری و اساسی را در این وظیفه ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی جزء پاک‌ترین استان‌های کشور است، خاطرنشان کرد: همه‌ی امرای ما در پدافند ارتش، سپاه و نیروی انتظامی متفق‌القول هستند که خواسته‌های نظام جمهوری اسلامی را در اولویت قرار دهند.

وی ادامه داد: هرچند عدم موفقیت‌هایی داشتیم، اما امروز جریان شناسی و دشمن شاسی حرف اول را می‌زند و برای مقابله با نبرد دفاعی، نبرد امنیتی و نبرد نرم همه‌ی انرژی را گذاشته‌ایم و به فضل خدا دشمن فکر اختلاف اندازی را با خود به گور خواهد برد؛ چراکه براساس راهبردهای مقام معظم رهبری اقدام کردیم و ادامه نیز خواهیم داد.

سردار کریمیان با اشاره به بعضی از خرافه‌ها در مورد وجود ارتش و سپاه در یک کشور، اذعان داشت: سپاه و ارتش مکمل یکدیگر است و برای دفاع از نبردهای زمینی، دریایی و هوایی همه‌ی تلاش خود را به کارخواهد گرفت و در هر کجا که نیاز باشد در آنجا بسیج حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با حضور نیروهای متخصص در چارچوب نظامی استان، امروز ما نیاز به نقل و انتقالات نداشته و در صورت وجود خطری، در وهله اول با ضرب شصت ما مواجه خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا با ابراز خرسندی از خدمت در نظامی که در رأس آن مقام معظم رهبری است، یادآور شد: مقام معظم رهبری در خصوص نیروی نظامی ما، فرمود: ما متجاوز و جنگ‌ طلب نیستیم ولی هرکس بخواهد به کشور ما تجاوز کند دهان وی را خرد می‌کنیم.

نظر شما